Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، رقابت‌ها فوتبال پنج نفره از هفتم تا هفدهم ژوئن (۱۷ تا ۲۷ خرداد) به میزبانی شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

این مسابقات به دلیل حضور 6 تیمی که برای نخستین بار به این رویداد راه پیدا کرده اند، بزرگ‌ترین رقابت‌های تاریخ فوتبال پنج نفره در عرصه جهانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ایران، مکزیک، کاستاریکا، مالی، روسیه و تایلند برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنند.

برزیل که مدافع عنوان قهرمانی نیز هست به عنوان پرافتخارترین تیم بازی‌های پارالمپیک و قهرمان سه دوره پیاپی رقابت‌های جهانی، بخت نخست کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

مراسم قرعه کشی رقابت‌های جهانی فوتبال پنج نفره امروز دوشنبه با حضور «اولریش پفیسترر»، رئیس کمیته جهانی فوتبال پنج نفره، برگزار شد.

گروه بندی رقابت‌ها به شرح زیر است: گروه A: اسپانیا، ترکیه، مراکش، تایلند گروه B: آرژانتین، فرانسه، کلمبیا، ایران گروه C: چین، روسیه، مکزیک، کره جنوبی گروه D: برزیل، انگلستان، کاستاریکا، مالی

انتهای پیام/

حریفان تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)