Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در تمرین امروز سپاهان برخی از هواداران اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد بعضی از بازیکنان داشتند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، پرافتخارترین تیم لیگ برتر حال و روز خوبی ندارد و امسال یکی از نتایج ضعیف خود را کسب کرده است. این نتایج به قدری ضعیف بود که تیم سپاهان تا آستانه سقوط به لیگ دسته یک هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتایج باعث شد تا هواداران سپاهان از عملکرد تیمشان ناراضی باشند. شنیده شده است که برخی از هواداران در تمرین امروز بازیکنان سپاهان حضور داشتند و از عملکرد بعضی از بازیکنان و نتایج به دست آمده ناراضی بودند و اعتراض شدیدی داشتند.

برخی از هواداران با بازیکنانی همچون مهرداد محمدی، عزت‌الله پورقاز و سعید آقایی برخورد مناسبی نداشتند و گفته می‌شود حتی کار به درگیری فیزیکی هم رسیده است.

در این باره اخوان سرپرست باشگاه سپاهان ضمن تکذیب درگیری در تمرین زردپوشان، گفت: درگیری شدیدی رخ نداد اما هواداران نسبت به نتایج پیش آمده ناراضی بودند و به خاطر همین اعتراض شدیدی کردند. در این چند ساله سپاهان حال و روز خوبی داشت اما امسال فصل کابوس‌واری را سپری کرد. به خاطر همین هواداران نسبت به عملکرد تیم و بازیکنان معترض بودند.

وی در پایان گفت: من به عنوان سرپرست و آقای ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی سعی کردیم جو را آرام کنیم تا اتفاق خاصی نیفتد. ما به هواداران حق می‌دهیم چرا که این تیم نباید در این جایگاه قرار داشته باشد ولی هیچ درگیری و زد و خوردی بین بازیکنان و هواداران رخ نداده است.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی سپاهان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

*به دنبال درگیری‌های هواداران بانوی پرسپولیس و سپاهان، جایگاه هواداران پرسپولیس جابه‌جا شد.  

*مهدی ترابی پس از تعویض و خروج از زمین عصبانی بود و به شدت اعتراض کرد. او به بطری آب کنار زمین ضربه زد که این امر با واکنش افشین پیروانی مواجه شد.

*بارش باران موجب شد هواداران با پرچم‌های خود به دنبال فرار از باران و خیس شدن باشند.

*مورایس سرمربی سپاهان معترض اول به بیژن حیدری داور این دیدار بود.

*در پی پرتاب یک نارنجک از سوی هواداران سپاهان، یک مأمور یگان ویژه مصدوم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم