Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس اداره امور تربیتی اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش گیلان به اجرای دوره های توانمند سازی مربیان پرورشی در مدارس این استان اشاره کرد و گفت: امور تربیتی اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش گیلان برای اجرای این دوره از مدرسان استانی بهره گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عمران کرمی، رییس اداره امور تربیتی اداره ‌کل آموزش‌ وپرورش گیلان امروز( ۳ اردیبهشت) در جلسه سرگروه‌ های پرورشی کل مناطق این استان که در محل سالن جلسات آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: آموزش ‌وپرورش در انقباض مالی شدیدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به برگزاری چندین نشست سرگروه های پرورشی کل مناطق استان گیلان به میزبانی بندر آستارا اشاره کرد و افزود: این اقدام آموزش و پرورش بندر آستارا جای تقدیر و تشکر دارد.

 

رییس اداره امور تربیتی اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش گیلان با بیان اینکه بخش پرورشی آموزش ‌وپرورش گروه‌ بندی و قطب ‌بندی شده است، تصریح کرد: در استان گیلان در حال حاضر سه قطب مرکز، شرق و غرب فعال هستند.

 

کرمی با اشاره به اینکه هدف ما از گروه بندی و قطب بندی بخش پرورشی مچ گیری و ایراد گیری نیست، اظهارکرد: منظور و هدف از این اقدام استفاده از تجربیات مدارس خلاق و پویا است.

 

وی به اجرای دوره های توانمند سازی مربیان پرورشی در مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: امور تربیتی اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش گیلان برای اجرای این دوره از مدرسان استانی بهره گرفته است.

 

رییس اداره امور تربیتی اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش گیلان از حضور حدود ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان گیلانی در مسابقه کتاب خوبان خبر داد.

 

وی به زمان برگزاری مسابقه کتاب خوبان اشاره و تصریح کرد: این مسابقه اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

کرمی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانش‌ آموزان با هدف ارتقای سرانه مطالعه در بین دانش‌آموزان و آشنا کردن آنها با آموزه‌های دینی است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز مجلس دولت سبک زندگی اسلامی جشنواره جهانی فیلم فجر سعدی نماز جمعه سپاه پاسداران مهدویت اردبیل مسابقه کتاب خوبان توانمند سازی مربیان پرورشی بندر آستارا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

محمد مصباحی ، با اشاره به اقدام‌های انجام شده در موضوع آموزش‌های مهارتی، گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ جوان در کارگاه و دوره‌های مهارتی در استان قم شرکت کردند.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی این نهاد از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود، گفت: در سالی که گذشت افزون بر پنج‌هزار نفر از دانش‌آموزان قم با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، آموزش‌های مهارتی و کمک‌های اولیه را گذراندند.

مصباحی موحد، نقش‌آفرینی در پرکردن اوقات فراغت تابستان را از طرح‌های جاری هلال‌احمر قم یاد کرد و افزود: در همین خصوص در تابستان امسال ۳۴ عنوان کلاس جهت حضور نوجوانان و جوانان قمی پیش‌بینی‌شده است.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم گفت: این کلاس‌های ۳۴ گانه در رشته‌های مختلف هنری، مهارتی، آموزش زبان، مشاوره ازدواج و پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های علمی و هنری و کمک‌های اولیه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه جوانان قمی جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند به هلال‌احمر استان مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام خود را نهایی کنند، تصریح کرد: تمامی دوره‌های علمی، هنری و مهارتی جمعیت هلال‌احمر با کمترین هزینه ممکن برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست