Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت به همگان اعلام کند. آفتاب‌‌نیوز : فرمانده نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت به همگان اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«حسین شریعتمداری» طی یادداشتی در روزنامه «کیهان» نوشت:

در حکایات قدیمی آمده است، شخصی برای خرید به بازار رفته و هنگام ورود به حجره یکی از تجار، افسار الاغ خود را به درختی بسته بود. هنگام بازگشت متوجه شد که الاغش را دزدیده‌اند، صدا به اعتراض برداشت و از این و آن سراغ حیوان زبان‌بسته را می‌گرفت.

جماعت که داستان را شنیدند، انگشت حیرت به دندان گزیدند و زبان به ملامت گشودند که مرد حسابی! چرا مراقب نبودی؟ آن دیگری سرزنش کرد که در این شلوغی بازار باید احتمال می‌دادی که حیوان را بدزدند، دیگری گفت، باید هر از چندگاه از درون حجره به بیرون سرک می‌کشیدی و... شخصی که الاغش را دزدیده بودند، گفت؛ با این حساب همه تقصیرها بر گردن من بوده است! و جناب مستطاب دزد هیچ گناهی نداشته است که اگر گناهی مرتکب شده بود، کلامی هم در ملامت او بر زبان می‌آوردید! مرا عفو کنید که نمی‌دانستم حیوان زبان‌بستهِ مرا، دزد شریف و بزرگواری به سرقت برده است!


کشف حجاب یک زن در یک پارک و در انظار عمومی که از مصادیق عمل مجرمانه است با تذکر یک پلیس زن وظیفه‌شناس روبرو می‌شود و زن کشف حجاب کرده به جای پوزش و تن دادن به قانون، زبان به فحاشی می‌گشاید و با مامور وظیفه‌شناس پلیس درگیر می‌شود. از این درگیری با دوربین یک تلفن همراه که شواهد نشان می‌دهد از قبل طراحی شده بود، فیلم کوتاهی تهیه می‌شود و در فضای مجازی به نمایش در می‌آید. فیلم به وضوح نشان می‌دهد که اقدام پلیس زن در حد یک تذکر قانونی و خیرخواهانه و حرکت زن کشف حجاب کرده، فریاد و فحاشی بوده است.


در پی انتشار فیلم این رخداد، رسانه‌های بیگانه چند بخش خبری خود را به این ماجرا اختصاص دادند که بیایید و ببینید در ایران اجازه کشف حجاب نمی‌دهند! که البته طبیعی بود و از آنها انتظاری غیر از این نمی‌رفت و نمی‌رود ولی در داخل کشور، روزنامه‌های زنجیره‌ای و شماری از مدعیان اصلاحات و مسئولان دولتی صفحه سیاه کردند، حنجره پاره کردند و قشقرق به راه ‌انداختند که چه نشسته‌اید!  به یک زن کشف حجاب کرده اهانت شده است! چرا؟ چون به او تذکر قانونی داده‌اند و در مقابل از او فحش و ناسزا شنیده‌اند!


سؤال این است که مگر کشف حجاب جرم نیست؟ اگر هست- که هست-  معرکه‌گیری شما برای چیست؟! و چرا کمترین ‌اشاره‌ای نمی‌کنید که آن زن کشف حجاب کرده در مقابل تذکر محترمانه پلیس، به جای تن دادن به قانون، زبان به فحاشی گشوده است؟! مگر این فحاشی و پرده‌دری در همان فیلم کذایی به وضوح قابل دیدن و شنیدن نیست؟ پس چرا لام تا کام از آن سخن نمی‌گویید؟! شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکل شما جای دیگری است و نان شما در این است که پلیس را از برخورد قانونی با قانون‌شکنان باز داشته و منفعل کنید! تلاش شرم‌آورتان برای ‌اشاعه بی‌بند و باری که حرکت اخیرتان حاکی از آن است، حدیث مفصل دیگری است که بماند!


و کوتاه سخن در این وجیزه آنکه فرمانده متعهد و دلسوخته نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت مثال‌زدنی خود به همگان اعلام کند. مگر نه اینکه حفظ حجاب یکی از قوانین مسلم اسلام و خواست توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم است؟ بنابراین بدیهی است که تقدیر آشکار و رسما اعلام شده از این پلیس وظیفه‌شناس ضمن آنکه احترام به قانون است، حرمت نهادن به خواست توده‌های عظیم مردم نیز هست.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است

 مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به  محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی