Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:43:57 GMT

پیروزی یاران محمدی مقابل اسپارتاک مسکو

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۳۹۷

پیروزی یاران محمدی مقابل اسپارتاک مسکو

مدافع ایرانی اخمت گروزنی در شب پیروزی پُر گل تیمش برابر اسپارتاک مسکو 90 دقیقه بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه تیم اخمت گروزنی که میلاد محمدی را برای هفتمین مسابقه متوالی در ترکیب داشت، از ساعت 21 امشب در استادیوم اوتکریتیه آرنا مهمان اسپارتاک مسکو رده سومی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران محمدی که در دو بازی اخیرشان یک برد و یک تساوی داشتند، امشب هم موفق شدند به این روند خوب ادامه دهند و به پیروزی ارزشمند و پُر گل 3 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو دست پیدا کنند تا 34 امتیازی شوند و به رده دهم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند.

 

میلاد محمدی مثل 6 مسابقه اخیرشان حضور کامل در ترکیب اخمت گروزنی داشت و برابر اسپارتاک مسکو بازی کرد که دومین گل تیمش نیز روی ریباند ارسال او به ثمر رسید.

احمد گروژنی میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد گروژنی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط