Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا- استاندار خوزستان عمق بخشيدن به فرهنگ کارآفريني در جامعه را مهم دانست و گفت:خوزستان به گسترش فرهنگ کار، اشتغال و کارآفريني نياز ضروري دارد.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي شامگاه دوشنبه در آيين افتتاح نمايشگاه اشتغال و کارآفريني در محل نمايشگاه بين المللي اهواز اظهار کرد: اين نمايشگاه درابتداي سال حمايت از کالاي ايراني برپا شده و اميد است بتوانيم جامعه را هرچه بيشتر با دستاوردهاي کارآفرينان داخلي آشنا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در حال حاضر تمام امکانات براي توسعه اشتغال و کارآفريني در استان فراهم شده و برگزاري اين نمايشگاه ها بستر مناسبي براي تکريم از کارآفرينان و رونق اقتصاد استان است.
استاندار خوزستان گفت: ارتباط کارآفرينان با يکديگر در اين نمايشگاه مي تواند براي هماهنگي هرچه بيشتر آن ها در توليد و ايجاد اشتغال پايدار در شهرستان ها موثر باشد.
وي با بيان اينکه برپايي چنين نمايشگاه هايي باعث رونق و گسترش کارآفريني مي شوند گفت:کارآفريني جز با تراوش ذهني و فکر‌، تحليل و نو آوري و ايجاد کارهاي بديع رخ نمي دهد.
شريعتي ادامه داد: در تمام جوامع کارآفرينان کمتر از 10 درصد جمعيت را تشکيل مي دهند اما موتور محرک جامعه بوده و نقشه راه اشتغال را ترسيم مي‌کنند.
وي ادامه داد: اگر جامعه با چهره اي نا اميد کننده معرفي شود بي شک اولين قشري که از آن جامعه خارج مي‌شود افراد مولد و کارآفرين هستند.
استاندار خوزستان گفت: اگر به صورت مستمر بر طبل نا اميدي در استان بکوبيم هيچ خدمتي به استان نکرده ايم و تنها باعث خروج نيروهاي مولد شده ايم.
وي بيان کرد: همه ما وظيفه داريم شرايط جامعه را به سمت نشاط و اميد پيش ببريم و امنيت سرمايه گذاري در استان را برقرار و نخبگان جامعه را تکريم کنيم.
شريعتي گفت: آموزش، دانايي محوري براي توسعه و رشد، شرط اصلي براي پيشرفت و توسعه يک‌ جامعه است چرا که اشتغال پايدار بدون علم محوري رخ نمي دهد.
وي افزود: توجه به فن محور باعث توليد ثروت مي شود و همزماني نمايشگاه کارآفريني و اشتغال ، آموزش و صنايع وابسته علم ، تکنيک و تکنولوژي را درکنار هم قرار مي‌دهد.
اين نمايشگاه تا ششم ارديبهشت ماه در اهواز برپاست.
7152/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان