Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@17:42:42 GMT

وزير دادگستري: عبور از مشکلات هدف اصلي دولت است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۴۸۰

وزير دادگستري: عبور از مشکلات هدف اصلي دولت است

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - وزير دادگستري گفت: هدف دولت حل مشکلات مردم و برداشتن گام هاي اساسي در راستاي توسعه کشور است.

سيد عليرضا آوايي روز دوشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان بناب با انتقاد از عدم تشکيل منظم و بموقع جلسات اداري در کشور اظهار کرد: يکي از اشکالاتي که در کشور داريم عدم تشکيل به موقع جلسات است که اميدواريم اين اشکال را برطرف کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي عدم تحمل همديگر را از ديگر مشکلات فعلي اين کشور دانست و بر ضرورت حفظ وحدت و يکپارچگي بين آحاد مختلف جامعه و تمام گروه هاي جامعه تأکيد کرد.
وزير دادگستري اظهارکرد: اگر در کنار هم باشيم اتفاقات خوبي در کشور خواهد افتاد.
آوايي يادآوري کرد: در حفظ اصول، معيارها، دين، نظام، تماميت و استقلال کشور، عزت و رهبري هيچ اختلافي با همديگر نداريم و از اين رو وضعيت کشور اين چنين ايجاب مي کند که با حفظ وحدت و همدلي در راستاي ارتقاي کشور و حول محور رهبري قدم برداريم.
بر اساس اين گزارش، وزير دادگستري جمهوري اسلامي ايران در ابتداي ورود به شهرستان بناب به اتفاق هيأت همراه در گلزار شهداي اين شهرستان حضور يافت و با اهداي گل به مقام شامخ شهداي شهرستان اداي احترام کرد.
وي همچنين در ادامه حضور در شهرستان بناب از مراحل توليد مجتمع فولاد صنعت اين شهرستان ديدن کرد.
وزير دادگستري در آستانه سفر رييس جمهوري به آذربايجان شرقي امروز در نشست شوراي اداري ملکان هم حضور يافت.
3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان