Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@00:21:00 GMT

دو روایت متفاوت از جنایت فلکه چهارم خزانه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۵۳۹

 متهم پرونده نزاع و درگیری منجر به جنایت در منطقه خزانه دستگیر شد. این درحالی است که دو روایت مختلف در این پرونده وجود دارد و تحقیقات درخصوص بررسی و صحت آنها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.

به گزارش شهروند، ساعت ٢٣ روز ٢٤ فروردین امسال وقوع یک درگیری در فلکه چهارم خزانه- کوچه نعیمی به کلانتری ١٦٠ خزانه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر و در همان بررسی اولیه مشخص شد جوانی ١٧ساله بر اثر اصابت ضربات جسم تیز، به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همان تحقیقات میدانی اولیه، عامل جنایت به نام «ناصر» ٢٧ساله شناسایی شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با شناسایی شاهدان صحنه جنایت به تحقیق از آنها پرداختند. دختر و پسرجوانی که به همراه مقتول در درگیری حضور داشتند، در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که درگیری بین مقتول و یکی از جوان‌های محل رخ داده و پس از اعتراض مقتول به نحوه نگاه‌کردن قاتل به دختر جوان همراه وی آغاز شده است.

روایت اول از پرونده
دخترجوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «زمانی که ناصر مرا به نزدیکی خانه‌مان رساند، من از موتور پیاده شدم. ناصر به همراه دوستش قصد ترک محل را داشت. در همین زمان یکی از جوان‌های محل که از خانه‌شان بیرون آمده بود، با نگاهش مرا تعقیب کرد و همین موضوع باعث شد تا ناصر به او اعتراض کرده و از موتور پیاده شود. به دنبال ناصر، دوست ناصر نیز از موتور پیاده شد و ناگهان درگیری آغاز شد. در همین زمان، قاتل داخل خانه‌اش رفت و پس از دقایقی کوتاه با یک چاقو به خیابان آمد. او ناصر را از ناحیه ران پا با چاقو زد و دوست ناصر نیز از ناحیه صورت چاقو خورد و پس از آن از محل متواری شد.»

روایت دوم
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در ادامه رسیدگی به پرونده به محل سکونت «ناصر» رفته و اطلاع پیدا کردند که او بلافاصله پس از وقوع جنایت از محل متواری شده است. همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری ناصر، مشاوره با خانواده ناصر برای همکاری آنها با پلیس نیز انجام شد و سرانجام روز اول اردیبهشت‌ماه، ناصر به همراه اعضای خانواده‌اش به اداره دهم مراجعه کرد اما در اظهاراتش عنوان کرد که در مرگ مقتول دخالتی نداشته است.

ناصر در روایتی متفاوت از روایت اول ابتدا مدعی شد که در زمان انداختن کیسه زباله به داخل سطل زباله متوجه جوانی شده است که از ناحیه ران پا چاقو خورده و او به هیچ عنوان در درگیری شرکت نداشته است. اما در ادامه، در اظهارات جدیدی گفت: «زمانی که با مقتول و دوستش درگیر شدم، مقتول چاقوی همراه خودش را از زیر لباس خارج کرد و به سمت من حمله‌ور شد. طی درگیری شدیدی که با مقتول پیدا کردم، ناگهان چاقو بدون آن‌که دست من باشد، به پای او برخورد کرد و او روی زمین افتاد و پس از آن من از محل فرار کردم.»

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، درباره این پرونده گفت: «بررسی اظهارات متفاوت از سوی طرفین پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.»

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!

 به گزارش تابناک، اعتمادآنلاین نوشت: سردار  علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند دختری جوان به بهانه خرید  از منزل بیرون رفته ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام  پلیسی  ابراز داشت:  خانواده دختر حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده او را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی معلوم شد این دختر به  همراه یک مرد جوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده است. به این ترتیب ابتدا چهره مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

 
سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی با هماهنگی های قضائی  متهم در مخفیگاهش دستگیر و همراه دختر جوان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با این دختر آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی موضوع را باخانواده او درمیان گذاشتم، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز  با مخالفت های شدید خانواده او روبروشدم و چاره ای جز فراری دادن او نداشتم که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج کردم و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختر جوان تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد