Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@10:40:38 GMT

«خواب شیرین» در شهرستان ری اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۶۲۳

«خواب شیرین» در شهرستان ری اجرا می شود

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «خواب شیرین» روایت کودکی است که برای نوشتن انشایی با موضوع شخصیت حضرت مهدی (عج)، دچار مشکل می شود تا اینکه...

عوامل اجرایی «خواب شیرین» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمد علایی، ساخت عروسک و صحنه: طاهره قهرمانی، عروسک گردانان: طاهره قهرمانی، مریم گودرزی، صدیقه معصومعلی، صداپیشگان: فریبرز قاسمی، طاهره قهرمانی، مریم گودرزی،صدیقه معصومعلی، آهنگساز : ابراهیم رنجکش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خواب شیرین» از 2 تا 20 اردیبهشت همزمان با اعیاد شعبانیه از ساعت 9 تا 12 ویژه مدارس در خانه فرهنگ دولت آباد واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد،خیابان وحدت به صحنه می‌رود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ