Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل هماهنگی وساماندهی امور جوانان بابیان اینکه منع بکارگیری بازنشستگان در پستهای مدیریتی یک امتیاز برای جوانان است،گفت:اجرای این مصوبه گامی برای تحقق وعده رئیس جمهور درجوان سازی دولت است.

امید محدث در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ممنوعیت بکار گیری افراد بازنشسته در معاون وزیر، استاندار ، سفیر، شهردار و پستهای همطراز افزود: با اجرایی شدن این مصوبه استفاده از بازنشستگان در سمت‌های مدیریتی از قبلی سفرا و شهرداری ها ممنوع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منع بکارگیری بازنشسته ها در جهت چابک سازی دولت

وی ادامه داد: نظر به اینکه معمولا قوانین عطف به ماسبق نمی شوند، ادامه داد: با اجرای این مصوبه دیگر بازنشستگان نمی توانند پستهای مدیریتی را اشغال کنند.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان با استقبال از مصوبه تاکید کرد: این مصوبه می تواند گام مهمی در بکارگیری جوانان در مسئولیتهای اجرایی باشد. به طور کلی باید مدیران بازنشسته از چرخه مدیریتی خارج شوند تا زمینه برای اشتغال بیشتر جوانان فراهم شود. افرادی که سابقه کاری بیشاز ۳۰ سال دارند باید از ساختار خارج شوند تا دولت به مست چابک سازی پیش برود. 

محدث گفت: این سبب شکل گیری یک انگیزه در جوانان می شود و همچنین به تحقق یکی از مهمترین وعده های رئیس جمهور در خصوص استفاده بیشتر از جوانان در پستهای مدیریتی کمک کند.

شهردار تهران از میان جوانان انتخاب شود

وی اضافه کرد: این مصوبه شهرداری ها را هم شامل می شود، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از کسانی که به عنوان نامزد تصدی شهرداری تهران مطرح شده اند بازنشسته هستند و طبق این مصوبه نمی توانند به عنوان شهردار فعالیت کنند. شهرداری مکلف است این مساله را رعایت کند و اعضای شورای شهر تهران باید این موضوع را لحاظ کنند و اگر بار دیگر شاهد استعفای شهردار این بار به عنوان بازنشسته باشیم هم مردم متضرر می شوند و هم جایگاه شورای شهر متزلزل می شود.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: بهتر است شهردار از میان مدیران جوان انتخاب شود زیرا جوانان قابلیت اجرایی بالایی دارند و اعضای معرفی شده ساختار شهر را می شناسند و در حوزه مدیریت شهری سابقه خوبی دارند. مصوبه منع استخدام بازنشستگان یک امتیاز خوب برای جوانان است که شورای شهر باید از این امتیاز به بهترین نحو استفاده کند تا شهروندان هم از این مساله منتفع شوند.

true برچسب ها : امید محدث شهرداری تهران وزارت ورزش و جوانان true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: امید محدث شهرداری تهران وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی