Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@16:07:24 GMT

خريد انواع کيف زنانه و کاربردهاي آن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۷۸۹۹

خريد انواع کيف زنانه و کاربردهاي آن

خبرگزاري آريا -

بهترين راه انتخاب يک کيف دانستن استفاده آن است
زماني که به خريد کيف مي رويم، اغلب در مورد انتخاب آن گيج مي شويم. دليل آن هم انواع مختلفي از اندازه ها و رنگ هاست که جلوي چشمانمان مي بينيم. هرکدام از آن ها هم نام هاي مختلفي دارند که پس از پسنديدن، آن را ناديده مي گيريم. بهترين راه انتخاب يک کيف دانستن استفاده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مطلب در مورد انواع کيف‌ زنانه و نحوه استفاده از آن ها را خواهيم گفت.
کيف دوشي خريد
کيف دوشي، معروف به کيف Shopper، بزرگترين کيف کمد شما خواهد شد. اين کيف داراي دو دسته نسبتاً بلند براي حمل روي شانه است و معمولاً دهانه اي بدون زيپ يا دکمه ‌دارد.
اندازه بزرگ اين کيف و حمل راحت آن باعث شده براي قرار دادن اقلام کوچک و گذاشتن و برداشتن پول يا کارت هنگام خريد، راحت ترين گزينه باشد. همين اندازه و راحتي نيز دليل استفاده اين کيف ها در طرح ها و جنس هاي مختلف براي رفتن به استخر يا دريا مي شود.

کيف دوشي، بزرگترين کيف کمد شما خواهد شد
کيف دستي
در توليد کيف هاي دستي، بيشتر از کيف هاي دوشي دقت به کاربرده مي شود، تا هنگام حمل آن راحتي کاملي داشته باشيد. به همين دليل آن ها را Tote -به معناي حمل- ناميدند. اين کيف‌ها معمولاً کوچک تر از کيف هاي خريد هستند و ظرافت بيشتري در طراحي دارند. مي توانند دهانه اي زيپ يا دکمه دار و يا باز داشته باشند. دسته اين کيف ها کوتاه است و اغلب بند دوشي بلند و قابل اتصال و جدا کردن، براي استفاده راحت تر هم به همراه دارند.
اندازه متوسط و نسبتاً بزرگ آن ها باعث شده در موقعيت هاي بسياري مورد استفاده قرار بگيرند. در بيشتر اين کيف ها براي اقلام مورد نياز روزمره بانوان جاي کافي وجود دارد. از کيف پول، قاب عينک، موبايل، کيف لوازم آرايش گرفته تا تبلت‌. اما اغلب اين کيف ها ظاهري رسمي داشته و قابل استفاده براي ديدارهاي مهم و رسمي و يا ملاقات دوستانه عصرگاهي هستند.

کيف دستي، در موقعيت هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند
کيف هلالي
کيف هاي معروف کراسان شکل، يک محفظه اصلي بزرگ دارند. اين کيف هاي هلالي (Hobo) از چرم يا پارچه هاي نرم ساخته شده اند و به همين دليل حالتي افتاده و خميده دارند.
جدا از اندازه بزرگ اين کيف ها، منعطف بودن آن ها باعث شده اقلام بسياري به راحتي در آن جا داده شوند. در نتيجه براي حمل لوازم روزانه و يا در گردش و تفريح استفاده زيادي دارند.

کيف هاي معروف کراسان شکل، يک محفظه اصلي بزرگ دارند
کيف کتابي
کيف کتابي معمولاً شکل مستطيل و ضخامت هاي متنوع دارند. نداشتن هيچ دسته يا بندي باعث مي شود آن را با همه انگشتان و کف دست بگيريد. به دليل اين نحوه در دست گرفتن کيف، آن ها کلاچ (Clutch) – به معني محکم گرفتن – ناميده مي شوند. امروزه کيف هاي کتابي در شکل هاي مختلفي مانند دايره، بيضي، مربع، مثلث و يا قلبي طراحي مي شوند.
در اين کيف هاي کوچک مي توانيد موبايل، کليد، کارت اعتباري، اسکناس و يا تعداد محدودي لوازم آرايش قرار دهيد. مدل هاي سنگ دوزي يا گل دوزي شده اين کيف ها و بعضي مدل هاي براق و درخشان، انتخاب مناسبي براي مهماني هاي شبانه خواهند بود.

امروزه کيف هاي کتابي در شکل هاي مختلفي طراحي مي شوند
کيف باگت
اين کيف ها به دليل شباهت ظاهري خود با نان باگت فرانسوي (Baguette) اينگونه نام گذاري شده اند. کيف باگت مستطيل شکل است که معمولاً طول بيشتر و عمق و ارتفاع کمتري دارد. اين کيف ظاهري شبيه کيف هاي کتابي اما بند دار دارد، ولي حجم آن کمتر از کيف هاي دستي است.
سايز متوسط اين کيف اغلب براي استفاده روزانه و اندازه بزرگ آن براي روزهاي کاري مناسب خواهد بود. همچنين مدل هاي کوچک آن براي ديدارهاي عصرانه ايده آل هستند.

سايز متوسط اين کيف براي استفاده روزانه و اندازه بزرگ آن براي روزهاي کاري مناسب است
کيف تک بند
کيف هاي تک بند اندازه اي کوچک و مشابه کيف هاي کتابي يا باگت دارند. با اين تفاوت که بند دوشي بلند چرمي و يا زنجيري دارند. اين کيف ها اغلب با دهانه تا شو و يا زيپ دار طراحي مي شوند.
اندازه اين کيف ها و بسته به طرح و جنس آن ها براي خريد، پياده روي و يا در طول سفر، براي اقلام کوچک روزانه مناسب است. بنابراين استفاده معمول اين کيف ها براي زماني است که احتياجي به برداشتن اقلام زيادي نداريد.

کيف هاي تک بند اندازه اي کوچک و مشابه کيف هاي کتابي يا باگت دارند
کيف کيسه اي
کيف هاي باکت (Bucket) به دليل شباهت الگوي اوليه سطل مانند اينگونه نام گذاري شده اند. اين کيف ها در واقع ظاهري استوانه اي دارند، که دهانه آن ها با بند جمع شده و به شکل کيسه هاي پول قديمي درمي آيد. بند بلند دوشي نيز حمل آن ها را راحت تر کرده است.
برندهاي مختلف اندازه هاي کاملاً متفاوتي از اين مدل کيف توليد کرده‌اند تا در موقعيت هاي زيادي قابل‌استفاده باشند. به‌ويژه اندازه‌هاي کوچک و متوسط آن‌ها که مشابه کيف هاي باگت و تک بند، استفاده روزمره دارند. همچنين مدل‌هاي بزرگتر آن که کاربردي مانند کيف ها دوشي خريد دارند. علاوه بر اين در سفر يا مناطق شلوغ، شکل کيسه اي اين کيف و همچنين امکان کنترل و قرار گرفتن در دستان شما، از دزديدن آن پيشگيري مي کند.

بند بلند دوشي کيف کيسه اي حمل آن ها را راحت تر کرده است
کيف پستچي
اين کيف ها که کم شباهت با کيف هاي پيک سوارها و يا برخي از کيف هاي مدرسه قديمي نيستند، کيف پستچي (Messenger) ناميده مي شوند. کيف پستچي بند بلند دوشي دارد که به دو طرف کيف متصل است. دهانه تاشو اين کيف که معمولاً با دو دکمه يا سگک بسته مي‌شود، محتويات داخل کيف را از باران احتمالي محافظت مي‌کند.
اين کيف ها براي استفاده دانشجويان يا کارمنداني که با خود کتاب يا مدارک حمل مي کنند، بسيار مناسب است. همچنين مي توانيد در آن لپ تاپ يا تبلت خود را قرار دهيد. بند دوشي آن براي سنگين بودن کيف آماده است.

کيف پستچي بند بلند دوشي دارد که به دو طرف کيف متصل است
کوله پشتي
کيف هايي کوله (Backpack) براي استفاده راحت‌تر با دو بند روي يک يا هر دو شانه قرار مي گيرند. سايزهاي مختلف اين کيف ها مقدار جادار بودن آن ها را مشخص مي کند. به همين دليل مدل هاي فانتزي و يا چرمي طراحي شده، صرفاً جنبه کيف دستي روزمره دارند.
از کوله ها اغلب براي حمل اقلام سنگين استفاده مي شود. به همين دليل بيشتر مورد توجه و استقبال دانش آموزان و ورزشکاران است. بسياري اما براي حمل لپ‌تاپ و يا لوازم هنري و يا از هر تخصص ديگر از آن استفاده مي‌کنند. مدل‌هاي کوچک، شيک و به روزتر اين کوله ها نيز، سال هاست استايل متفاوتي ايجاد کرده‌اند.

از کوله ها اغلب براي حمل اقلام سنگين استفاده مي شود
کيف ورزشي/سفري
کيف ورزشي/سفري (Duffel) در اصل در بلژيک با استفاده از پارچه هاي با کيفيت ساخته مي شد. اين کيف هاي بزرگ ظاهري استوانه دارند و امروزه از چرم يا پارچه هاي متنوعي ساخته مي شوند.
اين کيف ها براي حمل لباس و وسايل سنگين و پرحجم طراحي شده اند. به همين دليل بيشترين کاربرد آن حمل لباس و تجهيزات ورزشي بوده و علاوه بر اين، در سفر نيز قابل استفاده است.

کيف هاي ورزشي ظاهري استوانه دارند و امروزه از چرم يا پارچه هاي متنوعي ساخته مي شوند
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان

محمد برزعلی ضمن اعلام آمادگی استان برای برداشت محصولات کشاورزی، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳