Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به جزئیات ارائه وام به فرهنگیان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شروع سال جدید و بررسی حساب‌های سالی مالی، معمولاٌ اعطای تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت ماه شروع می‌شد

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت تسهیلات از طریق مرابحه بانک ملی از 5 تا 15 میلیون تومان با سود 12 درصد و بازپرداخت 3 ساله انجام می‌شود، گفت: پرداخت وام مسکن نیز تا سقف 50 میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌فر با بیان اینکه به مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 50 میلیون تومان و مابقی شهرها، 40 میلیون تومان ، تعلق خواهد گرفت، افزود: باز پرداخت خرید مسکن 10 ساله با سود 12 درصد و باز پرداخت ساخت مسکن 12 ساله با سود 12 درصد است که سهمیه به سراسر استان‌ها در سال 1396 اعلام شده است، البته روند پرداخت و توزیع مجدد سهمیه در سال 1397 همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه با بانک رسالت از دیگر تسهیلات اعطایی به فرهنگیان است، ادامه داد: شرط دریافت وام بانک رسالت، سپرده گذاری توسط فرهنگیان در این بانک خواهد بود؛ تسهیلات بانک رسالت در قالب قرض الحسنه خواهد بود و به ازای هر 5 ماه معادل سپرده، تسهیلات قرص الحسنه اعطا می‌شود که تا سقف 30 میلیون تومان است؛ ضمن اینکه بعد از اتمام دوره به محض دریافت وام، اصل سپرده هم همزمان با پرداخت تسهیلات، قابل برداشت خواهد بود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تسهیلات بعدی، تقویت صندوق‌های وام ضروری کارکنان آموزش و پرورش در سراسر کشور به تعداد بیش از 700 صندوق با پرداخت وام قرض الحسنه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو صندوق است که در سال 1397 سقف این تسهیلات را به تناسب و تناوب تا 50 میلیون تومان افزایش داده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی