Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:54:33 GMT

دهمین جشنواره سفر به دشت شقایق کالپوش برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۳۶۶

دهمین جشنواره سفر به دشت شقایق کالپوش برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،«محمد صادق رضویان» امروز و در گفت و گویی افزود: این جشنواره جمعه 21 اردیبهشت ماه در روستای حسین آباد کالپوش واقع در شهرستان میامی برگزار می‌شود.
وی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، موسیقی سنتی، بازدید از مناطق نمونه گردشگری دکل دشت شاد و جنگل نام نیک از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضویان، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی گردشگران با جاذبه‌های طبیعی شهرستان میامی به ویژه مناطق نمونه گردشگری عنوان کرد.
بخش کالپوش در فاصله 140 کیلومتری شمال شهر میامی واقع است. این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا با 14 هزار هکتار جنگل، 30 هزار هکتار مرتع و 34 هزار هکتار مزارع زیرکشت با بارندگی کافی و اراضی مستعد برای کشاورزی و جنگل‌داری، در فصل بهار با دشت‌های مملو از گل شقایق، در شهریورماه با گل‌های آفتابگردان و با مناظر زیبا پذیرای گردشگران است.
قرار گرفتن در مجاورت پناهگاه حیات‌وحش خوش‌ییلاق و پارک ملی گلستان از دیگر قابلیت‌های گردشگری این منطقه است.
راه دسترسی به این منطقه طی کردن راه فرعی میامی به کالپوش است؛ جنگل‌های کالپوش و دیم‌زارهای منطقه کالپوش در حوزه استحفاظی استان سمنان و آبریز شمالی کشور (حوزه آبریز سد گلستان) واقع شده‌اند

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان سمنان جنگل خوش آب و هوا کشاورزی موسیقی سنتی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم

در اواسط بهار، برف سنگینی در منطقه کوهستانی گورسکی کوتار (شمال غربی) این کشور بارید و به گفته رسانه‌های محلی، ضخامت لایه برف در آنجا به ۱۵ سانتی‌متر رسید.

در واقع، حال و هوای متغیر آب و هوا و بارش برف حتی اگر در ماه آوریل هم باشد، مردم این منطقه را شگفت زده نمی‌کند، اما در واقع از تغییرات گسترده دما و کاهش شدید آن در عرض چند روز شگفت زده می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد