Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@16:10:16 GMT

صدا، دوربین، مقاومت ... / برجام همه یا هیچ +تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۴۲۸

صدا، دوربین، مقاومت ... / برجام همه یا هیچ +تصاویر

به اشتراک گذاری کد خبر : 3266679155583801504 برچسب‌ها : صدا، دوربین، مقاومت ... / برجام همه یا هیچ مروری بر صفحه نخست روزنامه های چهارم اردیبهشت 97 لینک کوتاه : . اخبار مرتبط غریبه نمایی آشنایان / به وقت «اوین» +تصاویر دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 07:24 اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها 20 زن، قربانی خفاش گیلان +تصاویر خطرناکترین زن داعشی دستگیر شد +عکس کشف جسد مومیایی متعلق به رضا شاه؟ خواب پدر، قاتل را گرفتار کرد +عکس واریز اشتباه ۳۵ میلیارد دلار به یک حساب! کشف اثر باستانی بعد از آگهی در سایت دیوار +عکس توصیه های سفیر ایران به متقاضیان اقامت در گرجستان زنی شوهرش را با چکش کشت برانکو خراب قلعه / سبقت در باران شدید +تصاویر زودتر قصاصم کنید +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها چگونگی تشکیل سنگ کلیه ساخت پلی شگفت انگیز که از زیر آب می‌گذرد سواری گرفتن از گراز مقایسه بازار دلار در چهارراه استانبول و شهر استانبول بیل گردانی، آئینی برای همدلی به این بز میگن سلطان تعادل +فیلم مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون +فیلم کلاه کاسکتی که به شما دید 360 درجه می دهد واکنش رشیدپور به انتقاد یکی از مخاطبان درباره بخش «چراغ زرد» +فیلم مرگ یک پلنگ در بهشهر + عکس آخرین مطالب همه سایت 07:02 ساقی‌ها به مدرسه می‌روند! 07:01 صدا، دوربین، مقاومت ... / برجام همه یا هیچ +تصاویر 07:01 «تقی زاده» های امروزی جلوی کالای ایرانی ایستاده اند 06:47 خوش به حال لیگ برتر / هلند نیست اما جهان هست! +تصاویر 06:30 حمله صهیونیست‌ها به پورتمن 06:18 چگونگی تشکیل سنگ کلیه 06:00 درمان فشار خون با موسیقی کلاسیک 05:30 این گردشگری کمکی به بندرترکمن و آشوراده نکرد 05:00 قتل در قبیله همسر! 04:31 با بال شکسته پرکشیدن هنر است ...‌ فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صدا دوربین مقاومت برجام همه یا هیچ مروری بر صفحه نخست روزنامه های چهارم اردیبهشت 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری قبل از دیدار تشکر می‌کنم؛ فردا یکی از بازی های‌حساس لیگ برای تیم ما است، با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیار سختی است. 

وی افزود: همیشه در بازی‌های بزرگ سربلند بودیم، امیدوارم فردا با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم. 

پورموسوی تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌های داور این بازی در سال‌های گذشته معترض بود، به نظر من چیدمان باید به شکلی باشد که شبهه به وجود نیاید و وقتی ذهنیت منفی وجود دارد، بهترین کار این است که چنین داوری انتخاب نشود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در سال‌های گذشته که مشکل وجود داشته است، در تیم نبودم، این داور‌شمالی است، هفته بعد هم با نساجی بازی داریم و شاید کمی شبهه برانگیز باشد. 

وی در خصوص اظهارات ویسی که منجر به محرومیت او شد گفت: ما هم اعتقاد داریم باید نظارت‌ها بیشتر شود، وقتی الزاماتی در نظر گرفته می‌شود باید برای همه بخش‌ها باشد، برای فردا محروم و مصدوم نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است