Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:12:45 GMT

«موزه لوور» را در قاب شبکه 4 تماشا کنید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۵۶۱

برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» در هشت قسمت تهیه و تولید شده که علاوه بر گزارش روند برگزاری و افتتاح نمایشگاه لوور در موزه ملی ایران، به معرفی ۵۶ اثر به نمایش گذاشته شده می پردازد.

برنامه «لوور در تهران» به تهیه کنندگی حمید خانی که  سه شنبه ها به صورت هفتگی ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید از بخش های مختلفی همچون گفتگو با کارشناسان باستان شناسی و موزه داری درباره آثار به نمایش در آمده به ویژه در مورد دو اثر متعلق به تمدن ایران باستان که به تهران آورده شده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه، همچنین گزارش های اختصاصی درباره معرفی ویژگی های تاریخی آثار، روند آماده سازی و افتتاح نمایشگاه، مصاحبه با بازدیدکنندگان لوور تهیه و تولید شده است.

در دومین قسمت از این برنامه تلویزیونی رویا جاویدنیا مجری برنامه با جبرئیل نوکنده رییس موزه ملی ایران و محیط طباطبایی رییس ایکوم (کمیته ملی موزه‌های ایران)، درباره اینکه لوور چگونه به ایران آمد و نحوه انتخاب آثار به گفتگو می پردازد.

نمایشگاه «لوور در تهران» روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ با حضور ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، علی اصغر مونسان معاون یئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ژان لوک مارتینز رییس کل موزه لوور، در تهران در موزه ملی ایران افتتاح شد و به مدت ۳ ماه (تا تاریخ ۱۸ خرداد ۹۷) در موزه ملی ایران واقع در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان ۳۰ تیر دایر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موزه باستان شناسی ایران مصاحبه وزیر امور خارجه معاون صنایع دستی و گردشگری برنامه تلویزیونی موزه لوور شبکه 4 سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران