Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:48:47 GMT

دختر ۱۲ ساله فلسطینی که صهیونیست‌ها از او وحشت دارند! +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۵۸۵

دختر ۱۲ ساله فلسطینی که صهیونیست‌ها از او وحشت دارند! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، "جنی جهاد تمیمی" دختری 12 ساله اهل شهرک "النبی صالح " واقع در رام الله است که به دو زبان عربی و انگلیسی جنایات اسرائیلی را با حمله به محل زندگی او برای جهانیان فاش می کند.

"جهاد تمیمی" به خاطر شجاعت وصف ناشدنی اش از شهرت فراوانی برخوردار بوده و همچنین اتحادیه خبرنگاران ضمن ارائه کارت عضویت افتخاری به او ، بابت افشاگری هایش علیه این رژیم اشغالگر تشکر و قدردانی به جا آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید که حتی دولت اسرائیل نیز به احساس خطر خود از وجود دختر 12 ساله فلسطینی که به کوچک‌ترین خبرنگار دنیا معروف است اعتراف کرده و او را خطرناک تر از عهد التمیمی وصف می کند.

به نوعی می توان گفت جنی جهاد تمیمی تبدیل به خاری شده که صهیونیست ها به خاطر شهرت و محبوبیتش در جهان قدرت و جرات خارج کردن آن از چشم خود را ندارند.

گفتنی است عهد التمیمی نیز دختری است که با زدن سیلی  به صورت دو سرباز صهیونیست به نماد شجاعت  نه تنها برای فلسطینی ها بلکه در بسیاری از کشورها تبدیل شد. طبق گزارش "النشره"به تازگی "بتسالئیل اسموتریچ" یکی از اعضای"کنست" پارلمان رژیم صهیونیستی درباره این دختر که برایش حکم هشت ماه حبس تعلیقی و پرداخت 1500 دلار غرامت در صورت تکرار اقداماتش صادر شده گفت:دست کم می بایست هنگام مقاومت التمیمی مقابل سربازان آنها به پای او شلیک می کردند تا برای همیشه خانه نشین شود!

در ادامه ویدئویی از افشاگری های جنی جهاد تمیمی را می بینیم که سربازان صهیونیست سعی در جلوگیری از حضور وی در مقابل دوربین دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دختری که اسرائیل از آن می ترسد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم