Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@08:02:28 GMT

کعبی در کنار پرسپولیس خوشحال است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۸۶۳۴

کعبی در کنار پرسپولیس خوشحال است

به گزارش پارس نیوز، 

حسین کعبی به تقدیر از فولاد خوزستان پرداخت و گفت: فولاد تیم بسیار خوبی دارد و لیاقت آنها خیلی بیشتر از جایگاهی است که در حال حاضر دارند و به نظرم باید بیش از اینها از سیروس پورموسوی حمایت شود.

وی ادامه داد: سپیدرود نیز در بازی روز گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشت و درحالی که از هفته ها پیش خیلی از کارشناسان بر این باور بودند که سپیدرود قطعا یکی از سقوط کنندگان به لیگ یک خواهد بود اما با کمک هوادران، کادر مربیگری بزرگی که داریم و بازیکنان خوبی که می توانند در هر لحظه نتیجه یک بازی را تغییر دهند به همه آنها ثابت کردیم که اشتباه می کردند و سپیدرود در لیگ برتر ماند؛ البته برای استان گیلان با وجود این حجم از هوادار باید بیش از یک تیم در لیگ برتر وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی در رابطه با بازی هفته آینده در برابر پرسپولیس، تیم سابقش گفت: بابت دو موضوع بسیار خوشحالم اول اینکه سپیدرود در لیگ برتر ماند و دوم اینکه پرسپولیس موفق شد از چهار هفته پیش قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کند و با این وجود این فرصت برایم فراهم شده است تا در کنار دوستانم در پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرم و البته اگر مصدومیتم برطرف شود پس از مدت ها در ورزشگاه آزادی در مقابل هوادران تیم محبوبم قرار بگیرم.

وی در واکنش به سوالی مبنی براینکه محرومیت نقل و انتقالاتی مانعی بر سر موفقیت های سه فصل اخیر پرسپولیس نمی شود نیز خاطرنشان کرد: برانکو تیم خوبی را ساخته است و بازیکنان باتجربه قراوانی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند از طرفی تعدادی از بازیکنان جوان این تیم طی این مدت زیر نظر برانکو پرورش یافته اند و در صورتیکه پرسپولیس همین تیم را حفظ کند برای سال آینده نیز مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

بازیکن اسبق استیل آذین در رابطه با صحبت های چند روز اخیر بهروز رهبری فرد و ادعایی که مبنی بر دادن مبالغی به داوران کرده بود هم تشریح کرد: رهبری فرد صحبت های زیادی را مطرح کرد و البته من نیز صحبت های زیادی برای گفتن دارم اما به دلیل اینکه در حال حاضر مشغول بازی کردن هستم چرا باید مصاحبه کنم و محروم شوم.

وی ادامه داد: حتی اگر بابت ادعاهایی که مطرح می شود سند و مدرک هم وجود داشته باشد باز هم با مشکل روبرو خواهم شد اما من هم صحبت های زیادی برای گفتن دارم و کسی مانند رهبری فرد به دلیل اینکه دلش بابت اتفاقاتی که در فوتبال دیده پر بوده آن مصاحبه را کرده است و البته من هم به او حق می دهم.

کاپیتان سپیدرود در رابطه با ادامه همکاری خود با این تیم هم گفت: همانگونه که پیش از این گفتم، دوست دارم در تیم دوست داشتنی سپیدرود بمانم اما همه اینها بستگی به شرایط باشگاه دارد و باید ببینیم که وضعیت مالکیت سپیدرود به کجا می رسد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی لیگ برتر پرسپولیس مصاحبه فوتبال تیم لیگ پارس کشور پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس

جدیدترین رنکینگ تیم های باشگاهی از سوی اوپتا منتشر شد

در جدیدترین رنکینگ سایت اوپتا، استقلال در رتبه نهم آسیا و ۲۴۶ جهان قرار گرفت و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و العین امارات ایستاد.

این رتبه‌بندی در حالی منتشر شده است که استقلال در لیگ برتر ایران صدرنشین است و مدعی اول قهرمانی به شمار می‌رود.

شاگردان نکونام در فصل جاری تنها یک بار در لیگ برتر مغلوب شده‌اند و در جام حذفی نیز در همان مرحله نخست حذف شدند.

استقلال در این رده‌بندی بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار گرفته است که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود.

پرسپولیس در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است و سپاهان نیز در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان قرار دارد.

تراکتور دیگر تیم ایرانی حاضر در این رده‌بندی است که در رتبه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان جای گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • استوری کنعانی زادگان؛ خدایا شکرت که هستی! + عکس
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • تمجید آیت الله کعبی از تدارک سفره ۲۰۰ متری افطار در اهواز
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲