Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم های سینمایی راه یافته به بخش مسابقه دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در سه بخش فیلم های سینمایی، تئاتر و فیلم کوتاه آثار را مورد داوری قرار خواهد داد و حضور آثار برتر سینمای ایران بیانگر استقبال طراحان صحنه و لباس از این حرکت فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست فیلم های سینمایی راه یافته به دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران عبارتند از: «ایتالیا، ایتالیا»، «انزوا»، «برادرم خسرو»، «بیست و یک روز بعد»، «تابستان داغ»، «پرویز»، «خاطرات اسب سیاه»، «خفگی»، «خوب، بد، جلف»، «رگ خواب»، «زیر سقف دودی»، «ساعت ۵ عصر»، «سد معبر»، «َشنِل»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «مالاریا»، «نگار»، «نهنگ عنبر»، «ویلایی ها» و «فروشنده».

شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد است.

دوره‌ دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1403 نیز خواهد بود.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (1402) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد