Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-حمايت سازمان معاهده منع آزمايش هسته اي از برجام،تاييد صلاحيت پمپئو به عنوان وزير خارجه آمريکا،درخواست گوترش براي تحقيق فوري درخصوص جنايت حجه، تغييرنکردن نظر ترامپ درباره برجام و اعلام پايبندي ايران به برجام ازسوي آژانس بين المللي انرژي اتمي ازمهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
*********
**نيويورک-وزيرخارجه ايران با اشاره به پيوستگي سابقه تهران در مبارزه با افراط گرايي گفت:ما کمک کرديم چون با تندروي هايي مبارزه مي کنيم که ازسوي متحدان امريکا حمايت مالي و تغذيه ي ايدئولوژيکي مي شوند.
**نيويورک-وزير خارجه ايران گفت: منطقه خاورميانه نيازمند گفت وگو مي باشد اما سعودي ها به آمريکا آمدند تا القا کنند ايران تهديد است.
**تبريز-وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: اکران فيلم هاي سينمايي به زبان ترکي آذربايجاني در سينماها به هيچ عنوان منع و مشکلي ندارد و اين وزارتخانه در اين خصوص همکاري هاي لازم را انجام مي دهد.
**وين-رئيس سازمان معاهده منع فراگير آزمايش هسته اي ضمن حمايت از برجام گفت: اگر آمريکا دست از تهديد نابودکردن توافق هسته اي بردارد، ايران ممکن است علاقمند به تصويب معاهده منع آزمايش هسته اي باشد.
**وين-نماينده آمريکا در نشست کميته مقدماتي کنفرانس بازنگري معاهده منع اشاعه هسته اي بدون اشاره به کارشکني آمريکا در توافق برجام و تهديد برنامه هسته اي رژيم صهيونيستي، مدعي شد که نظام منع اشاعه هسته اي بين المللي با چالشي واقعي ازسوي ايران رو به رو است.
**کرمان-وزير علوم،تحقيقات و فناوري گفت: مراکز علمي و تحقيقاتي و پارک هاي علمي و فناوري مي توانند با کيفيت بخشي و کاهش هزينه ها به توليد داخل کمک کنند.
**تهران-فرمانده کل ارتش با حضور در خانواده شهيد مدافع حرم قوطاسلو گفت: انسجام ارتش و سپاه در مقابل يک تهديد امري بديهي است و اين مهم موجب ناراحتي دشمن مي شود.
**نيويورک-سخنگوي کاخ سفيد، برجام را يکي از موضوعات ديدار امانوئل مکرون رئيس جمهوري فرانسه با دونالد ترامپ دانست و گفت: موضع ترامپ در اين باره تغييري نکرده است.
**تهران-فرماندهان نيروي دريايي سپاه ايران و پاکستان در ديدار با يکديگر بر ضرورت توسعه مناسبات و همکاري ها ميان طرفين در تامين امنيت دريايي منطقه تاکيد کردند.
**تهران-مقام ارشد آژانس بين المللي انرژي اتمي تاکيد کرد که ايران به تعهدات خود در برجام پايبند است.
**نيويورک-وزير خارجه ايران ارائه شکايت به کميسيون مشترک برجام را يکي از گزينه هاي احتمالي ايران پس از اعلام تصميم ترامپ دانست و گفت: اين بار نقض صريح و جدي برجام براساس ماده 36 اين توافق مورد استناد قرار مي گيرد.
**تبريز-وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاکيد بر لزوم تلاش همگاني براي اميدآفريني در کشور گفت: بايد توجه داشت که نااميدکردن مردم از دولت منجر به نااميدي آنها از نظام مي شود.
**نيويورک-وزير خارجه ايران با همتاي بلژيکي خود در مقر سازمان ملل متحد ديدار و گفت و گو کرد.
**وين-هايکو ماس وزير خارجه آلمان که براي شرکت در نشست وزيران خارجه گروه هفت به کانادا رفته است، تاکيد کرد که کشورهاي اين گروه بطور مشترک به دنبال راه حل براي حفظ برجام هستند.
اخبار خارجي
*********
**تهران-وزراي خارجه کشورهاي گروه هفت (جي 7) از روسيه خواستند به حل بحران سوريه کمک کند اما درعين آنچه را که رفتار «غيرمسئولانه و بي ثبات کننده» کرملين خواندند، محکوم کردند.
**تهران-تارنماي شبکه «ان.بي.سي» گزارش داد: «جان بولتون» مشاور امنيت ملي آمريکا رياست موسسه اي را برعهده داشت که اخبار مبهمي عليه مسلمانان به اشتراک مي گذاشت.
**پکن-کاخ رياست جمهوري کره جنوبي اعلام کرد هيات هاي دو کره پس از چند دور مذاکرات فشرده، برسر مسايل و موضوعات مهم مربوط به اجلاس سران به توافق رسيده و پروتکل نهايي را تدوين کرده اند.
**تهران-کميته روابط خارجي سنا «مايک پمپئو» را به عنوان وزير خارجه جديد آمريکا تاييد کرد.
**تهران-دبيرکل کميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين(ساف) گفت: هرگونه مذاکره با طرف هاي آمريکايي پيش از عقب نشيني آن ها از تصميم اخيرشان عليه قدس، خودکشي است.
**تهران- آنتونيو گوترش دبيرکل سازمان ملل در واکنش به جنايت شنبه شب جنگنده هاي سعودي به مراسم عروسي در حجه يمن که دستکم 33 کشته برجا گذاشت، خواستار تحقيق سريع و شفاف درخصوص اين حادثه شد.
**تهران-سخنگوي دولت اردن گفت: بحران سوريه فقط راه حل سياسي دارد و اين موضع ثابت و آشکار اردن است.
**تهران-ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد که مواضع ارتش سوريه را در بلندي هاي جولان هدف قرار داد.
**تهران- پليس کانادا اعلام کرد که در برخورد يک کاميونت با عابران در شهر تورنتو تاکنون 9 تن کشته و 16 نفر زخمي شدند.
**تهران-شوراي سياسي يمن اعلام کرد: صالح صماد رييس شوراي عالي سياسي يمن پنجشنبه گذشته طي حمله هوايي جنگنده هاي متجاوز ائتلاف سعودي در استان حديده کشته شد.
شبک**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود