Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@17:30:44 GMT

لرستان میزبان «هفته قرآن و عترت»/اجرای 40 برنامه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۰۳۷

به گزارش ایکنا از لرستان، دوشنبه، سوم اردیبهشتماه، با حضور مرتضی خدمتکار، معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تفاهم‌نامه برگزاری «هفته قرآن و عترت» لرستان، در سال‌جاری، بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم‌نامه بندهای متعددی ازجمله زمان برگزاری هفته قرآن و عترت و برنامه‌های قابل اجرا در قالب این هفته و نحوه اجرای آن‌ها توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان مجری، لحاظ شده است.

بنابراین گزارش، هفته قرآن و عترت در گستره استانی برگزار خواهد شد، که در سال‌جاری استان لرستان، همانند 10 استان دیگر، میزبان برگزاری این هفته در استان است، که در قالب آن برنامه‌های و جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هرساله با همکاری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور، برنامه‌هایی مانند جشنواره‌های ملی «آیات» در رشته‌های مختلف، هفته‌های قرآن و عترت و «جشن رمضان» را برگزار می‌کند، که استان لرستان در سال گذشته میزبان برگزاری دومین جشنواره ملی «آیات» در رشته شعر بود. در سال‌جاری نیز استان لرستان با اجرای بیش‌از 40 برنامه قرآنی، فرهنگی و هنری، میزبان برگزاری هفته قرآن و عترت، خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود