Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:45:40 GMT

همایش نقش شوراها در توسعه ری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۲۵۶

همایش نقش شوراها در توسعه ری برگزار می شود

به گزارش ایرنا، حسن خلیل آبادی شامگاه دوشنبه در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری گفت: این همایش با 6 کارگروه فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، عمران و شهرسازی، سلامت محیط زیست، حقوقی و نظارت و کارگروه برنامه ریزی و بودجه برگزار خواهد شد.
وی هدف اصلی این همایش را شناسایی پتانسیل ها و استعدادهای این شهرستان در جهت هم افزایی بیشتر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی عنوان کرد، گفت: شناسایی مشکلات شهری و دستیابی به راهکارهای مناسب از مهمترین اهداف این کارگروها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیل آبادی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استانداری تهران، فرمانداری و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ری در این همایش حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تبادل نظر اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم با مسئولان اجرایی و نمایندگان قوه مقننه به عنوان نهاد قانونگذاری کشور می تواند در اصلاح قوانین به نفع مردم و پیشبرد امور جاری شهرستان بسیار مفید واقع شود.
وی تعداد اعضای هر کارگروه را 25 تا 55 نفر عنوان کرد و افزود: حضور کارشناسان با نظرات متفاوت در این کارگروه ها می تواند راهکارهای نوینی در جهت رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ری ایجاد کند و موجبات توسعه شهرستان را فراهم نماید.
خلیل آبادی در بخش دیگر سخنان خود به اعیاد شعبانیه و میلاد امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: امام زین العابدین(ع) با توجه به اینکه فاجعه هولناک دشت کربلا و شهادت تمامی اهل بیت خود را دید و در زمان خفقان خلفای عباسی زندگی کرد ولی هرگز از مسئولیت الهی و اجتماعی خود دست نکشید.
وی ادامه داد: تمامی مسئولان کشور باید با الگو قرار دادن این امام معصوم مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.
در تقویم رسمی کشور، روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.
یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری عصر دوشنبه با حضور خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران ری و تجریش و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی باقرشهر، کهریزک، حسن آباد فشافویه و قیام دشت در شهرری برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اهل بیت تقویم دستگاه های دولتی فرهنگی و اجتماعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند