Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، علی حسن زاده نیاری، معاون دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل، روزگذشته سوم اردیبهشت ماه در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: دفاتر نمایندگی در استان ها با هدف استفاده از برکات تولیت آستان در سراسر کشور با حرکت های فرهنگی و اجتماعی افتتاح شده و دفتر استان اردبیل نیز بیش از یک سال و نیم در خدمت رسانی به مستضعفان و محرومین اقدام های انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 135 کانون «خادم یاران رضوی» در سال جاری به همت دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل راه اندازی می شود، تصریح کرد: در این طرح کانون های مساجد می تواند نقش سازنده ای داشته باشد و آمادگی همکاری کامل برای همکاری بیش با فعالان مسجدی را داریم.
حسن زاده با یادآوری اینکه این طرح در مناطق محروم، مستضعف و روستایی اجرا می شود، خاطر نشان کرد: بستر لازم برای حضور تمامی اقشار در این طرح فراهم شده است و خدمت رسانی به این مناطق مهمترین محور اجرای این طرح است.
معاون دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل با اعلام اینکه اعزام ماهانه 8 کاروان زیارت اولی ها و زایران محروم به مشهد مقدس از دیگر برنامه های دفتر نمایندگی است، بیان کرد: طرح «یک استان، یک دهستان» نیز از دیگر برنامه های محرومیت زدایی است که با انتخاب یک دهستان در سال تمامی جنبه های عمرانی، آبادانی و برنامه های فرهنگی همیاری و همکاری خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مسائل فرهنگی راهبرد جدید آستان قدس رضوی

دریافت 61 MB

تصویربردار: سید حسین میرپور

کد خبر 6056641

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در قزوین
  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود
  • حرم مطهر رضوی کانون هم افزایی و نماد اتحاد ملت ایران است
  • توجه به مسائل فرهنگی راهبرد جدید آستان قدس رضوی
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • پیش بینی حضور ۳ میلیون زائر در حرم مطهر رضوی