Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:16:14 GMT

نود درجه تا نود + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۶۱۲

نود درجه تا نود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در نود درجه (۹۷/۰۲/۰۳) قسمت‌های جذاب وقایع فوتبالی به صورت طنز در هفته‌ای که گذشت را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طبق نقشه‌های هواشناسی، در حال حاضر سامانه بارشی در استان مستقر شده است، افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این سامانه طی ساعات آینده در استان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در نقاط مختلف منطقه خواهیم بود، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی نقاط استان شاهد بارش‌های پراکنده و محلی باران هستیم.

رحمان نیا با یادآوری اینکه به دلیل شرایط جوی حاکم بر استان، هشدار سطح زرد هواشناسی برای زنجان صادر شده است، ادامه داد: بی‌تردید با فعال شدن سامانه بارشی در استان و تقویت آن طی ساعات آینده، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از ذهن نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با توصیه به هم‌وطنان در خصوص اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با خارج شدن این سامانه بارشی از اواخر وقت امروز، تا پایان هفته جاری شاهد وقوع بارندگی در استان نباشیم.

رحمان‌نیا با بیان اینکه دمای هوای امروز زنجان با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۰ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۳ درجه، خرمدره ۱۰ و ۲۱ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۲۹ درجه، قیدار ۹ و ۱۸ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۹ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6085084

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سپهبدی که به رهبر انقلاب پیشنهاد درجه سرهنگی داد!
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هوا گرمتر می‌شود
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد
  • تعجب ادر میلیتائو و دنی سبایوس از اسکوربورد ۳۶۰ درجه جدید سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • بارشهای رگباری در راه لرستان