Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@04:19:30 GMT

سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۶۳۹

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی و طوفان در ۶ استان کشور گفت: تاکنون ۳ نفر در اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. ناطقان: مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و آ‌بگرفتگی در کشور اظهار داشت: ۶ استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متاثر از این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ۱۲۴۵ حادثه دیده از روز گذشته ا. مدادرسانی شده و تعداد زیادی نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.
سلیمی از فوت ۳ نفر به دلیل وقوع سیل در منطقه چلگرد و اردل چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: امدادرسانی در مناطق حادثه دیده همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۲۰ واحد مسکونی از آب تخلیه و تعداد زیادی چادر، پتو و نایلون میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.
منبع: فارس برچسب ها: سیل و آبگرفتگی ، هواشناسی ، امدادرسانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی هواشناسی امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج