Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:44:45 GMT

برانکو علیه شفر!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۶۷۳

استقلال در حالی در هفته‌های اخیر برای رسیدن به سهمیه قطعی آسیا برای سال آینده مبارزه می‌کند که برای این منظور یک مشکل پیش بینی نشده دارد. آفتاب‌‌نیوز : استقلال در حالی در هفته‌های اخیر برای رسیدن به سهمیه قطعی آسیا برای سال آینده مبارزه می‌کند که برای این منظور یک مشکل پیش بینی نشده دارد.

 در فینال جام حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و به همین دلیل شفر و شاگردانش نمی‌خواهند ریسک کنند و قصد دارند با قرار گرفتن در یکی از رتبه‌‎های دوم و سوم، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آمده باعث شده تا استقلالی‌ها برای رسیدن به این هدف تا هفته آخر استرس داشته باشند. علاوه بر لغزش‌هایی مثل تساوی با گسترش فولاد در تبریز، نتایج دیگر مدعیان سهمیه آسیا هم در نفسگیر شدن این رقابت برای استقلال و هوادارانش تاثیر زیادی داشته و یکی از تیم‌هایی که با نتایجش اجازه نداده سهمیه آسیای استقلال قطعی شود پرسپولیس است.

شاگردان برانکو در هفته‌های اخیر به سایپا و ذوب‌آهن باخته‌اند. همین 3امتیازها باعث شده تا ذوب‌آهن همچنان بالاتر از استقلال قرار داشته باشد و سایپا هم‌امتیاز با استقلال همچنان برای کسب سهمیه آسیا امیدوار باشد. در واقع اگر پرسپولیس به رقیبان استقلال در جنگ سهمیه آسیا نمی‌باخت، امروز استقلال دوم بود و تا حدود زیادی خیالش از بابت کسب سهمیه آسیا راحت بود اما برانکو و بازیکنانش با این دو باخت، ناخواسته سنگ‌های بزرگی بر سرا راه شفر و استقلال انداخته‌اند.

اقتصادنیوز


منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن