Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@11:36:17 GMT

معاون سياسي استانداري اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۷۳۳

معاون سياسي استانداري اصفهان منصوب شد

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- استاندار اصفهان در حکمي، سيد حميدرضا طباطبايي نائيني را به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي اين استان منصوب کرد.

به گزارش ايرنا، در حکم صادره از سوي محسن مهر عليزاده استاندار اصفهان آمده است: `با عنايت به مراتب تعهد و تجربيات ارزنده جنابعالي؛ بدين وسيله به عنوان سرپرست معاونت سياسي؛ امنيتي و اجتماعي استانداري اصفهان منصوب مي شويد تا بنابر شرح وظايف ابلاغي از سوي وزارت کشور در زمينه هاي سياسي، اجتماعي و امنيتي نسبت به برنامه ريزي، پيگيري و اجراي امور ذيربط اقدام فرمائيد`.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان در اين حکم انتظارات خود از معاون سياسي استانداري را `تعامل سازنده با مراجع و مبادي ذيربط در سطح استاني و ملي، رعايت اولويت هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي با تأکيد بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و تلاش وافر در توسعه فرهنگي؛ مشارکت هاي مدني، اجتماعي و سياسي مردم، گروه ها و احزاب، اعتلاي نشاط اجتماعي و روح همکاري و همدلي مردم و زمينه سازي براي توسعه همه جانبه استان` عنوان کرده است.
حميد رضا طباطبايي نائيني سمت هاي مختلفي در دستگاه قضايي داشته است، وي داديار دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان، دادرس دادگاه عمومي و انقلاب اصفهان، رييس شعبه 36 دادگاه عمومي اصفهان، معاون قضايي رييس کل دادگستري استان اصفهان و سرپرست مجتمع قضايي امور جنايي، دادستان عمومي و انقلاب اصفهان، معاون قضايي رييس کل دادگستري استان تهران، رييس دادگستري کرج، سرپرست مجتمع قضايي شهيد بهشتي تهران (حقوقي) بوده است .
وي همچنين نماينده دوره نهم مجلس شوراي اسلامي بوده و نايب رييس اول کميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي را در کارنامه خود دارد.
مسئوليت معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري اصفهان پيش از اين به مدت سه سال به عهده سيدرضا عقدايي بود.
ت/3011 / 1339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان
  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای اولین بار در استان اصفهان
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است