Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:47:45 GMT

کارگاه های پژوهشی نوازندگان اروپایی در تهران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۸۰۴

کارگاه های پژوهشی نوازندگان اروپایی در تهران

خبرگزاری شبستان:به دنبال برگزاری سومین فستیوال موسیقی معاصر در تهران، نوازندگان اروپایی شرکت کننده ،کارگاههای آموزشی خود را از امروز در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از فستیوال موسیقی معاصر، سوسن تقی پور، رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 با اعلام این خبر گفت: در راستای همکاری دانشگاه با سومین فستیوال موسیقی معاصر ، کارگاههای پژوهشی نوازندگان خارجی شرکت کننده از امروز با موضوعات مختلف در محل این دانشگاه برگزار می شود به طوری که امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه کارگاه آموزشی «الکساندر سولبیاتی» از ایتالیا با عنوان «بررسی شیوه های آهنگسازی معاصر» ،سه شنبه 4 اردیبهشت ماه کارگاه آموزشی«تریو زلمایا» از آلمان با موضوع «بررسی تکنیک های آنسامبل نوازی»، چهارشنبه 5 اردیبهشت کارگاه آموزشی «یاکوب راتای» از جمهوری چک با عنوان «بررسی جریانات موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک» و پنج شنبه 6 اردیبهشت اجرای پژوهشی «پروفسور اشتفان ینا» و «الناز بهکام» با موضوع «بررسی جریانات آهنگسازی بعد از جنگ جهانی دوم» برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این همکاری افزود: به پيشنهاد دو نفر از اساتيد دانشگاه جناب آقاي مفخم و خانم مارتينا كوسسكا كه از اعضاي اصلي برگزاركننده سومين فستيوال موسيقي معاصر هستند و نیز و به دعوت كميته برگزاركننده افتخار برگزاري چهار كارگاه آموزشي و پژوهشي به ما داده شده که اميدوارم با حضور جدي دانشجويان بتوانیم بیشترین بهره مندی را داشته باشیم و با برپایی چنین کارگاههایی در راستای اهداف آموزشی دانشگاه گامهای موثری برداریم.

کارگاههای آموزشی موزیسین های اروپایی از 3 تا 6 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 13 در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46واقع در میدان انقلاب ،خیابان جمال زاده شمالی،کوچه بزمه،پلاک دو برگزار می شود که ورود برای عموم نیز آزاد است.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن سبک زندگی اسلامی دولت قرآن کریم شیراز جشنواره جهانی فیلم فجر سپاه پاسداران مسجد اردبیل نوازندگان اروپایی در تهران کارگاه آموزشی برگزاری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور