Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: براساس بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ابلاغ معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ۲۰درصد از اعتبارات ابلاغی به تعاونی ها اختصاص یافت.

محمود محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از رویکردهای تعاون روستایی، رسیدگی به اقتصاد روستایی است، اظهار کرد: توسعه صادرات، بازاریابی و عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها به جامعه هدف از مهم‌ترین برنامه‌های تعاونی‌های روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس پیشنهاد این سازمان و تصویب کارگروه اشتغال استان مقرر شد طرح های اشتغال زایی سازمان تعاون روستایی در روستاها در اولویت قرار گیرد.

این مسوول در ادامه افزود: همچنین براساس بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ابلاغ معاون محترم امور اقتصادی استاندار قزوین ۲۰ درصد از اعتبارات ابلاغی به تعاونی ها اختصاص یابد.

محمودی خاطرنشان کرد: طرح های اولویت دار در قالب گلخانه ها، تعاونی ها و دامداری های صنعتی به عنوان محورهای اصلی برای تصویب اعتبارات اشتغال زایی تعیین شده اند.

وی اضافه کرد: تعاون روستایی می تواند در حذف واسطه ها و رساندن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نقش موثری را ایفا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند