Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،سازمان اوقاف وامور خیریه اسامی 6 راه یافته به مرحله فینال این رقابت ها پس از پایان سومین بخش از مسابقات مرحله مقدماتی اعلام شد. ، حکمیه نصیری از جمهوری اسلامی ایران، عقیله بن کروش از الجزایر، اسماء عدره از نروژ، ساجده خاتون از بنگلادش، هدیل بن فتحی از تونس، عاشورا امان لیلانقی از تانزانیا و زمن عبدالکاظم از عراق راه یافتگان به فینال این رقابت ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این افراد بعد از طب کردن مرحله مقدماتی که در روزهای یکشنبه و دوشنبه، دوم و سوم اردیبهشت ماه در هتل ارم تهران برگزار شد، و با رای هیئت داوران به این مرحله راه یافته اند.

نفرات اول تا سوم دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان بعد از رقابت این افراد در عصر روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه مشخص و همزمان با اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه معرفی و تجلیل می شوند.

روابط عمومی سازمان اوقاف

705

سازمان اوقاف رقابت مسابقات بین المللی قرآن راه یافتگان بانوان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا