Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@06:08:21 GMT

جلسه ای برای انتخاب شهردار با رویکرد اصلاحات

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۰۱۴۸

جلسه ای برای انتخاب شهردار با رویکرد اصلاحات

به گزارش ایسکانیوز، جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و شورای شهر تهران عصر امروز برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد اعضای شورای عالی و شورای شهر تهران بر ضرورت حفظ انسجام اصلاح‌طلبان تاکید کردند.

در این جلسه اعضا بر پایبندی به میثاق‌نامه و ضرورت تداوم حضور همه اعضای شورای شهر در این نهاد مدنی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد تعامل بین شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای شهر به جهت حفظ انسجام و همبستگی اصلاح‌طلبان تقویت شود.

در ارتباط با انتخاب شهردار تهران اعضای جلسه بر ضرورت انتخاب فردی کارآمد، متعهد، علاقه‌مند به مدیریت شهری و پایبند به گفتمان اصلاح‌طلبی تاکید کردند.
مهر
706

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شورای شهر شهردار تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا