Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان عصر دیروز در دیدار با مدیران شرکت تعاونی تاکسی رانی استان گیلان رانندگان تاکسی را از اقشار زحمت کش و پر تلاش جامعه دانست و گفت:پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نو سازی ناوگان تاکسی رانی و رایزنی برای به روز کردن خودرو‌های تاکسی داخل شهر از جمله برنامه‌های سال ۹۷ در استان گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکسی رانان علاوه بر اینکه نقش مهمی در ناوگان حمل نقل عمومی هر شهری ایفا می‌کنند افزود: ارتباط مستقیم تاکسی رانان با مردم می‌تواند در انتقال و ارتقا فرهنگ هر شهر و همچنین جذب مسافر بسیار موثر باشد.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: در تلاشیم با ایجاد راهکار مناسب برای افزایش در آمد رانندگان تاکسی برنامه‌های مطلوبی را پیاده کنیم و مدیران شرکت تعاونی تاکسی رانی هم می‌توانند در ایجاد و ارتقا ناوگان تاکسی رانی استان پشنهاد‌های خود را ارائه دهند.

همچنین دراین دیدار بهرام علیدوست رئیس اتحادیه تاکسی رانی گیلان گفت: ۱۱ هزارو ۱۵۱ تاکسی در استان گیلان فعالیت می‌کنند که ازاین مجموع ۶ هزار تاکسی در رشت و بقیه در دیگر شهرستان‌های گیلان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار راننده تاکسی و کمک راننده درناوگان تاکسی رانی استان فعالیت دارند افزود: فقط ۸ هزارو ۷۰۶ نفر ازرانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به رانندگان تاکسی در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز