Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر آریانفر رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در سال گذشته، 81 فقره پروانه کسب ویژه ایثارگران در استان صادر شده است.

 

وی افزود:این تعداد پروانه در راستای اجرای ماده 79 قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی برای خانواده های ایثارگران صادر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آریانفر گفت:از این تعداد پروانه، 12 فقره در رسته تولیدی، 7 فقره در رسته خدمات فنی، 45 فقره در رسته توزیعی و 17 فقره در رسته خدماتی توسط اداره امور اصناف سازمان صنعت،معدن و تجارت در مرکز استان و ادارات و نمایندگی‌های تابعه در شهرستان ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ

صدور 81 فقره پروانه کسب ایثارگری در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری صادر و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229894 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم