Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم سمنان با بیان اینکه باید قوانین مغفول‌مانده بانکی اجرا شود، گفت: اقتصاد تحت تاثیر سیاست ربطی به آرمان‌های انقلاب ندارد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، احمد همتی، نماینده سمنان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه سران سه قوه بحث های کارشناسی خوبی در زمینه تولید و امثال آن انجام شد اما یکی از نکات مهمی که ارتباط با مسایل اقتصادی و تولید دارد مغفول مانده است و آن این است که ما باید تکلیف خود را مشخص کنیم و ببینیم که به دنبال اقتصاد سیاسی هستیم یا سیاست اقتصادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اقتصاد تحت تاثیر سیاست باشد ربطی به آرمان ها و به اسلام نداشته پس چه باید بکنیم.

 

نماینده مردم سمنان تصریح کرد: اگر قوانین در داخل و سطح بین الملل را رعایت نکنیم آیا باید انتظار داشته باشیم تولید رونق پیدا کند؟ آیا دولت وقتی قوانین سیاسی و اجتماعی را رعایت نمی کند چگونه تولید رونق یابد؟ می شود در زمینه شوره زار محصولات خوبی به عمل آید؟

 

این نماینده مردم ادامه داد: اصلاح این موارد منجر به ثبات بازار می شود. ما دهها سال است که ثبات بازار را نداریم. عدم اجرای قانون اصلاح بانکی در داخل و سطح بین الملل، دشمن تراشی و حرکت در جهت منافع دشمنان از جمله عوامل این موضوع است.

 

وی با بیان اینکه قانون اصلاح نظام بانکی مغفول مانده، تصریح کرد: این امر موجب شده تعداد بانک ها افزایش یافته و مایملک آنها افزایش بیابد و موارد تولید اجرا نشود و اقتصاد به دست عده ای بیفتد که منفعت شخصی خود را در نظر می گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای دقیق قوانین بانکی باید یک روز در مجلس جلسه بگذاریم و به موضوع نظارت و اجرای قوانین بانکی بپردازیم تا قوانین مغفول مانده را اجرا کنیم.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن دولت ارتش سپاه پاسداران سبک زندگی اسلامی نماز جمعه شیراز آیت الله مکارم شیرازی حضرت عباس ع احمد همتی بازار ارز مجلس کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۳ هزار و ۹۰۱ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحدی قرار گرفت و برای چهارمین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس با رشد ۴۲ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۸ هزار و ۴۴۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، کچاد، فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹۳ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۰۸ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران ۳ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۷۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، حسینا، ودی، هرمز، فجهان و کرمان بیشترین تاثیر بر رشد و نماد فزر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است