Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:49:41 GMT

9 محکوم به قصاص در هرمزگان از چوبه دار نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۱۰۱۰

9 محکوم به قصاص در هرمزگان از چوبه دار نجات یافتند

بندرعباس- ایرنا- معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: 9محکوم به قصاص در این استان سال 96 با رضایت اولیای دم و تلاش شوراهای حل اختلاف استان، از چوبه دار نجات یافتند.

مظفر حمزه ئی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت گذشت به عنوان یک شاخص اخلاقی در جامعه، اظهار داشت: باید همه ما تلاش خود را در جهت ترویج این شاخص اخلاقی مهم که همواره مورد تاکید انبیاء الهی و ائمه معصومین بوده، انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نخستین روزهای ماه جاری نیز یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس و در پی اعلام رضایت اولیاء دم از مجازات قصاص رهایی یافت.
رییس شوراهای حل اختلاف هرمزگان، با اشاره به نقش کلیدی شوراهای حل اختلاف در رسیدگی به پرونده ها از این شوراها به عنوان بازوهای قوی، توانمند و کارآمد دستگاه قضا یاد کرد.
حمزه ئی ادامه داد: شوراهای حل اختلاف در توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ صلح و سازش و کمک به تحکیم بنیان خانواده در جامعه نقش محوری و کلیدی دارند.
7198/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رهايي محكوم به قصاص قضايي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران