Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در فروردین ماه امسال به ۲۹۱ نفر از حادثه دیدگان در حوادث مختلف در سطح استان اردبیل امدادرسانی شده است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جلسه بررسی امدادرسانی‌های هلال احمر در حوادث اظهار داشت: در فروردین ماه امسال به 291 نفر از حادثه دیدگان در حوادث مختلف در سطح استان اردبیل امدادرسانی شده است که بیشتر این افراد یعنی 175 نفر در حوادث جاده‌ای دچار حادثه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از افرادی که در حوادث مختلف امدادرسانی شدند 80 نفر در طوفان، 15 نفر در کوهستان، 10 نفر خدمات حضوری و 10 نفر در خدمات مناسبتی و یک نفر صنعتی و کارگاهی بودند که دچار حادثه‌دیدگی شده بودند و عملیات امداد و نجات برای این افراد انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تعداد حادثه و خدمات ارائه شده تصریح کرد: در این مدت به 53 مورد حادثه خدمات ارائه شده است که 40 حادثه جاده‌ای، یک حادثه طوفان، 2 حادثه کوهستان، 8 مورد حضوری، یک مورد مناسبتی و یک حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

غیبی با اشاره به اینکه در این حوادث در فروردین‌ماه 142 نفر مصدوم شده بودند، گفت:127 نفر در حوادث جاده‌ای، یک نفر در کوهستان، 9 نفر در خدمات حضوری و پنج نفر در خدمات مناسبتی مصدوم شده بودند که از این تعداد 51 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل، 15 نفر به صورت سرپایی درمان و 80 نفر هم اسکان داده شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امکانات به کار گرفته شده برای امدادرسانی به این افراد بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 85 تیم عملیاتی، 245 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، 59 دستگاه آمبولانس، 31 دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه بالگرد هوایی به امدادرسانی هموطنان در فروردین ماه پرداخت.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبادی گفت: باتوجه به وقع سیلاب در ۷ استان جنوبی کشور، از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) تا ساعت ۶ صبح امروز (۲۹ فروردین)، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

­

این مقام مسئول افزود: امدادگران هلال احمر در این دو روز، ۴۷ عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت زمان، امدادگران ۵۰ نفر گرفتار در سیل و آب‎گرفتگی را به مناطق امن منتقل کردند و ۲۱۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۲۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

­

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با ایجاد ۳ اردوگاه در شهرستان جاسک، ۸۰ دستگاه چادر در آنجا برای اسکان اضطراری سیل زدگان برپا کردند.


کبادی گفت: امدادگران در این دو روز ۵۹ دستگاه چادر، ۲۴۹ تخته پتو، ۱۵۴ تخته موکت، یک هزار و ۱۳۳ کیلوگرم نایلون، ۵۷ بسته غذایی و ۴۱۱ قوطی کنسروجات در بین افراد متاثر توزیع کردند.

­

گفتنی است؛ هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده