Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@09:39:49 GMT

اون: نمی‌خواهم صدام یا قذافی دوم باشم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۱۳۳۶

ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی فاش کرد، کیم جونگ اون دلیل تعلیق برنامه‌ هسته‌ای‌ و موشکی‌ کشورش را تشریح کرده است. آفتاب‌‌نیوز : ریاست جمهوری کره‌جنوبی اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در تماس تلفنی با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی به او گفته است، به منظور اجتناب از سرنوشت "فاجعه‌باری" که دو رهبر عرب یعنی صدام،‌ دیکتاتور سابق عراق و معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی به آن دچار شدند، دست از برنامه‌ هسته‌ای‌ کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، وی افزوده است، تصمیم اخیرش در زمینه توقف آزمایش‌ موشک‌های بالستیک و آزمایش‌های هسته‌ای را در اثبات این مساله اتخاذ کرده است.
پیشتر رسانه‌های رسمی اعلام کرده بودند، کره‌شمالی در تلاش برای رشد اقتصادی این کشور و برقراری صلح هرگونه آزمایش هسته‌ای و موشکی خود را از روز گذشته (شنبه) تعلیق می‌کند و سایت انجام آزمایش‌های هسته‌ای خود را خواهد بست.
این تصمیم غیرمنتظره پیونگ‌یانگ پیش از نشست آتی رهبران دو کره و نیز نشست آتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون گرفته شد.
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی به نقل از اون گزارش داده بود، کشورش دیگر نیازی به انجام آزمایش‌های هسته‌ای یا پرتاب موشک‌های بالستیک قاره پیما ندارد زیرا که هدف توسعه سلاح‌های هسته‌ای خود را محقق کرده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

کارلوس آلکاراس جزئیاتی در مورد مصدومیتی که او را مجبور به کناره‌گیری از تورنمنت بارسلونا کرد، به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی و قهرمان دو دوره گرنداسلم درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از تورنمنت بارسلونا گفت: همه چیز از مونت کارلو شروع شد. در طول نخستین تمرین، درد بسیار شدیدی را در ناحیه ساعد احساس کردم. در آن لحظه فکر کردم که این مشکلی ندارد، اما نتوانستم در مسابقات حضور داشته باشم. به خانه رفتم تا ببینم آیا می‌توانم ریکاوری کنم و سپس به بهترین شکل ممکن به بارسلونا بروم.

انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا

تنیسور شماره 3 جهان افزود: صبح شنبه MRI انجام دادیم و تصاویر، پویایی مثبتی را نشان دادند اما روز یکشنبه در تمرین که شدت روی دست‌هایم را بیشتر کردم، ناراحتی بیشتر شد. گرفتن این تصمیم برای من بسیار سخت بود، زیرا مسابقات بارسلونا برای من مهم است. من می‌خواهم به مسترز مادرید برگردم، اما نمی توانم صد درصد از این موضوع مطمئن باشم. ما سعی خواهیم کرد هر کاری که ممکن است انجام دهیم.

مسابقات مسترز مادرید که آلکاراس در آن از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد، از 24 آوریل تا 5 می برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • لفاظی سوناک علیه ایران درباره ایجاد بحران جدید در خاورمیانه
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل