Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:26:41 GMT

آذربایجان‌شرقی| بیمارستان شهید مدنی آذرشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۱۴۰۵

آذربایجان‌شرقی| بیمارستان شهید مدنی آذرشهر افتتاح شد

بیمارستان شهید مدنی شهرستان آذرشهر با حضور وزیر ارشاد به بهره‌برداری رسید. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، بیمارستان شهید مدنی شهرستان آذرشهر در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با زیربنایی 3500 متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث شده است و این بیمارستان با حضور وزیر ارشاد به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تجهیزات پزشکی و اداری این بیمارستان اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

این بیمارستان با ٢٣ پزشک متخصص برای بیماری‌های کودکان، داخلی، زنان، جراحی، ارتوپدی، عفونی و چشم پزشکی و خدمات پرستاری به مردم این شهرستان خدمات ارائه می‌شود.

همچنین وزیر ارشاد در سفر به شهرستان آذرشهر از بیمارستان 64 تختخوابی آیت‌الله عظیمی آذرشهر بازدید و در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در جریان این بازدید مقرر شد با پیگیری مجدد فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی به منظور تخصیص اعتبارات لازم، روند پیشرفت پروژه شتاب بیشتری به خود بگیرد و تا پایان فصل بهار سقف‌های طبقات اول دو فاز این پروژه تکمیل و نهایی گردد بر همین اساس انتظار بر این خواهد بود که تا پایان سال جاری سازه اسکلت بتنی پروژه شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی باشد.

این پروژه از محل اعتبارات ملی با مسئولیت شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور با قرارداد اولیه حدود ۱۱۸.۷۵۰ میلیارد تومان با زیربنای ۲۶۱۶۷ مترمربع و شروع قرارداد از سال ۱۳۹۷ با مدت قرارداد ۲۴ ماهه اجرای اسکلت بوده که پیمانکار پروژه شرکت عمران آبادی تبریز با مهندسین مشاور طرح واجرای موج نو تاکنون فقط خاکبرداری، اجرای بتن و پی فنداسیون، ستون‌ها و دیوار حائل با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد (اسکلت بتنی) به انجام رسیده است. 

اعتبار مصوب این پروژه دارای عملکرد مالی از سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ به میزان ۹.۱۸ در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۳.۱۳ مصوب ودر سال ۱۴۰۲ دارای اعتبار مصوب ۲۳ میلیارد تومان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم