Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: محسن هاشمی همچنان جزو گزینه‌ها برای تصدی پست شهرداری است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد علیخانی صبح امروز درجمع خبرنگاران گفت:‌ هشت نفر از کاندیداها از جمله بانک، ویسه، بی‌طرف، تقی‌زاده، عارف و ... از حضور در میان گزینه‌های شهرداری انصراف دادند و امروز نام 20 نفر روی مانیتور درج می‌شود تا هفت نفر انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نام محسن هاشمی در میان کاندیدای شهرداری باقی مانده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط

جایگاه نتانیاهو در نظر سنجی‌ها همچنان در سراشیبی حرکت می‌کند و به زیر ۲۰ کرسی رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان امروز جمعه با استناد نتایج آخرین نظر سنجی انجام گرفته، اعلام کردند، جایگاه نتانیاهو همچنان در حال تنزل و سقوط است به نحوی که اگر هم اکنون انتخابات برگزار شود، نتانیاهو حداکثر 19 کرسی در اختیار خواهد داشت.

براساس این نظر سنجی که امروز جمعه منتشر شد، در صورت برگزاری امروز انتخابات، مخالفان کابینه فعلی، 65 کرسی را در مقابل 50 کرسی ائتلاف حاکم به دست خواهند آورد، حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید با 13 کرسی و یسرائیل بیتنو به رهبری اویگدور لیبرمن با 12 کرسی، به عنوان دو منتقد اصلی نتانیاهو، در تبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

این نظرسنجی که به سفارش روزنامه معاریو انجام و نتایج آن منتشر شده است، حزب لیکود دو کرسی خود را از دست داده و از 21 کرسی به 19 کرسی تنزل پیدا کرده است در حالی که حزب دولت راست به رهبری «گدعون ساعر» هم اصلا نتوانست این بار از حد نصاب عبور کرده و فقط 1.6 درصد از آرای شرکت کنندگان در نظر سنجی را به خود اختصاص داد.

این نظر سنجی همچنین از رشد بلوک دولت به رهبری «بنی گانتس» هم خبر می‌دهد که از 29 کرسی در نظر سنجی‌های گذشته به 31 کرسی رسیده است، در این حال نباید فراموش کرد که دو کرسی ریزش یافته از لیکود نیز نصیب حزب اویگدور لیبرمن و ایتمان بن گویر شده است و بقیه احزاب تقریبا تغییری نداشته‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان کیپا هم در تحلیل این نتایج نوشت این ضعف نتانیاهو حاصل بی برنامگی و ناتوانی نتانیاهو در پیشبرد توافق مبادله اسرا از یک سو و سردرگمی در مورد انجام عملیات نظامی در رفح است.

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شودرکوردی که نتانیاهو ثبت کرداکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستندرسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم