Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:24:11 GMT

چهار کامبک عجیب علیه برانکو و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۱۷۱۴

چهار کامبک عجیب علیه برانکو و پرسپولیس

سرمربی کروات سرخپوشان تصور شکست مقابل ذوب آهن در شرایطی که تیمش با گل علی علیپور در آستانه فتح فولادشهر بود را نمی‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برابر ذوب آهن در شرایطی که با گل دقیقه 48 علی علیپور از حریف پیش افتاده بود در نهایت شکست خورد تا اولین کامبک این فصل علیه برانکو و شاگردانش رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان برانکو برای اولین بار در این فصل بازی برده را با باخت عوض کردند و به نوعی کامبک خوردند. سه شکست قبلی در لیگ هفدهم در حالی رقم خورده بود که آنها گل اول را دریافت کرده بودند و در طول بازی هم از حریف پیش نیفتادند. 


با اینکه این اولین باخت پرسپولیس در این فصل بدین گونه بود اما از زمانی که برانکو هدایت سرخپوشان را به عهده گرفته سه بار دیگر نیز شاهد کامبک خوردن آنها بودیم؛ اولین باری که پرسپولیس با برانکو کامبک خورد در همان بازی اولی بود که مرد کروات هدایت سرخپوشان را عهده‌دار شده بود. 27 فروردین 94 و در وررزشگاه‌ آزادی هادی نوروزی فقید در دقیقه 44 گل نخست را به ثمر رساند اما شاگردان حسین فرکی در نیمه دوم با گل های مهدی شریفی و شیمبا در دقایق 85 و 93 نتیجه را عوض کردند و برد به سپاهان اصفهان رسید.


حدود 4 ماه بعد در چارچوب هفته چهارم لیگ پانزدهم  پرسپولیس در خانه به مصاف ذوب آهن رفت و بازهم از یک اصفهانی کامبک خورد. پرسپولیس با گل امید عالیشاه در دقیقه 64 پیش افتاد اما کاوه رضایی و مسعود حسن زاده در دقایق 76 و 91 برای تیم اصفهانی گل زدند تا یک شکست ناامیدکننده نصیب سرخپوشان شود.


اما آخرین کامبکی که پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن خورد مربوط به لیگ قبل می‌شود. 24 بهمن ماه 1395 که تیم برانکو در برابر استقلال علیرضا منصوریان با نتیجه 3-2 شکست خورد. در آن مسابقه ابتدا سروش رفیعی در دقیقه 5 سرخپوشان را پیش انداخت اما گل‌های فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی در دقایق 17، 19 و 44 نتیجه را 3-1 کرد و گل دقیقه 93 سید جلال هم نتوانست امتیازی را از آن سرخپوشان کند.


همانطور که دیدید برانکو در طول دوران مربیگری خود که حالا به سه سال و هفت روز رسیده است فقط 4 بار کامبک خورده که سه بار مقابل تیم‌های اصفهانی بوده و دیگری در دربی هشتاد و چهارم. سرخپوشان برای اولین بار در خارج از تهران کامبک خوردند. کاوه رضایی با دو گل در پیراهن ذوب آهن و استقلال بیشترین سهم را در این زمینه مال خود کرده است.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شده اند تا به ساری بروند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می شود.

بازی دو تیم فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه وطنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی