Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی باور و عملی پیش برنده است که هرگز ایستایی وتوقف ندارد، گفت: تنها کسانی می‌توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به  شکل گیری و فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداری یک شغل نیست، بلکه رسالتی دینی است که حقیقت آن عبادت مجاهدانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پاسداری به معنای در مقام انجام تکلیف برآمدن و گام برداشتن در راه و مسیر ولایت مداری است که گذر از آن با اسقامت وتحمل سختی‌ها و ناملایمات همراه می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پاسداران در همه احوال و وضعیت‌ها باید در تلاش مجاهدانه برای حمایت از دین اسلام و پیروی از مسیر سعادت بخش ولایت باشند،  افزود: پیام رسای امام حسین(ع) این بود که در راه حمایت از دین خدا از همه چیز بگذریم  و این درس بزرگی برای پاسداران  است که در مسیر پیش رو، با بصیرت نسبت به انقلاب، دشمن شناسی و  شناخت کافی نسبت به تکلیف و رسالت مهمی که بر دوش دارند  ، گام برداشته و استقامت و صبر نیز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهمترین شاخص الگوگیری از ولایت را تبعیت دانست و اظهار داشت: برجسته ‌ترین مصداق تبعیت از  ولایت،  قمربنی هاشم ،حضرت اباالفضل(ع) و حضرت علی اکبر(ع) هستند که شاخص و الگوی حقیقی برای پاسداران اسلام و انقلاب می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: پاسداران نمونه کسانی هستند که در ویژگی و خصوصیات دینی و انقلابی از جمله بصیرت دینی ، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی و صداقت و شجاعت پیشتاز هستند و از الگوهای دینی بهره بیشتری برده‌اند. پاسدارانی نظیر شهید همدانی، شهید میثمی و شهید حججی نمونه بارز آن‌ها هستند.

وی افزود: پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان برمی گردد یک روز ظهورش شهید "همت" است ، زمانی شهید "همدانی" و در زمانی دیگر شهید "حججی" نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی پاسداری از انقلاب اسلامی را  باور و عملی پیش برنده که هرگز ایستایی وتوقف ندارد توصیف و تصریح کرد: تنها کسانی می توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تبریک به پاسداران نمونه و برگزیده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی حد توقف ندارد، گفت: باید پاسداری را تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان خداوند متعال است ادامه دهیم و در این مسیر ثابت قدم بوده و استقامت و پایداری داشته باشیم.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ،از خانواده شهید مدافع حرم "حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده" و جمعی از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان