Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حبیبیان رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در منزل شهید مدافع حرم ارتش محسن قوطاسلو با خانواده ایشان دیدار کردند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خانواده شهدا باید مورد تکریم واقع شوند، گفت: وظیفه همه ما این است تا آنجا که می‌توانیم با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرده و مراتب تکریم خود را بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تاکید کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا موجب می شود انرژی بسیار مثبتی برای ادامه راه خطیر سربازی بگیریم و کمک می کند تا مسیر را محکم تر و درست تر پیش برویم.

فرمانده کل ارتش در ادامه افزود: از روح بلند شهدا همیشه مدد می طلبیم که به ما کمک کنند تا راه آنها را بخوبی ادامه بدهیم.

موسوی در خصوص اتحاد بین ارتش و سپاه که این روزها مطرح شده است، تصریح کرد: یک موضوع بسیار بدیهی است که دو نیروی مسلح که در مقابل یک تهدید قرار گرفته اند هرچه با هم منسجم تر و محکم تر باشند دشمن ناراحت تر می شود.

وی ادامه داد: یک اصل است که هرکس باید کاری کند که دشمن را کور کرده و دل خودی‌ها و دوستان را شاد کند.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: امروز وحدت بین ارتش و سپاه و انسجام کل ملت از آن جمله کارهای بزرگی است که چشم دشمن را کور می‌کند. آنچه که بنده گفتم سخن جدیدی نبود در واقع اعتقادات قلبی خود را بار دیگر بیان کردم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی