Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@21:58:08 GMT

ازدواج داماد ۸۰ ساله و عروس ۷۰ ساله با ۱۲۰ نوه و نتیجه!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۱۸۷۳

ازدواج داماد ۸۰ ساله و عروس ۷۰ ساله با ۱۲۰ نوه و نتیجه!

پیرمردی ۸۰ ساله با پیرزنی ۷۰ ساله در بخش گنبکی ریگان ازدواج کرد. آفتاب‌‌نیوز : این مراسم که به همت شهرداری واعضای شورای اسلامی وریش سفیدان گنبکی برگزار شد این دو زوج به عقد یکدیگر درآمدند.
داماد ۸۰ ساله هدف از این ازدواج مجدد را اهتمام جدی به سنت پیامبر برشمرد واظهار کرد: با توجه به اینکه تنها بودم مجددا ازدواج کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اینکه جوانان به ازدواج سخت گیری دارند برگزاری چنین مراسماتی باعث میشود که جوانان از تجملات پرهیز نمایند.
شهردار گنبکی گفت: با توجه به اینکه در بخش گنبکی چنین افرادی وجود دارند که تنها زندگی می‌نمایند تمام تلاش ما ازدواج چنین افرادی می‌باشد.
سیف الله رنجبران تصریح کرد: با همت اعضای شورای اسلامی شهر وشهرداری وریش سفیدان با همکاری یکدیگر این افراد شناسایی ومراسم ازدواج آن‌ها فراهم میشود.
وی گفت: شهرداری گنبکی نیز هدایایی وجهیزیه‌هایی را تهیه ودر اختیار این زوج هاقرار می‌دهد.
این دو زوج بیش از ۱۲۰ فرزند ونوه ونتیجه دارند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری