Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:56:54 GMT

سانحه رانندگی در جیرفت یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۱۳۹

سانحه رانندگی در جیرفت یک کشته برجا گذاشت

جیرفت – ایرنا – فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه ماشین سنگین در محور جیرفت به جبالبارز یک نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

سرهنگ «دادمولا آبکار» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 7 امروز گزارش یک تصادف در مسیر جیرفت به سه راهی بم گزارش شد که بلافاصله یک تیم از قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان در محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه کارشناسان علت تصادف را توجه نکردن به جلو از سوی کامیونت ایسوزو گزارش اعلام کرد.
وی تصریح کرد: در این تصادف کامیونت ایسوزو از عقب با تریلی برخورد می کند که سبب کشته شدن راننده راننده ایسوزو و زخمی شدن راننده تریلی شد.
قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت دارد و هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي تصادف كشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان