Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@02:42:51 GMT

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی درتبریز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۱۸۱

خلیل اللهی گفت: قرار بازداشت موقت متهم در دادگاه کیفری یک تایید شد و پس از قطعیت گواهی پزشکی قانونی به لحاظ میزان جراحات وارده، کیفرخواست صادر می‌شود. ناطقان: موسی خلیل اللهی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده عامل اسیدپاشی به یک خانم در تبریز اظهار کرد: به لحاظ جنبه عمومی بودن جرم دادسرا پیش از شکایت شاکی خصوصی به ماجرا ورود کرد و در همان روز متهم دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر قرار بازداشت موقت متهم در دادگاه کیفری یک تایید شده است و تحقیقات نیز از نظر قضایی تقریبا تکمیل است.
خلیل اللهی در ارتباط با صدور کیفرخواست عامل اسیدپاشی گفت: گواهی پزشکی قانونی قربانی اسیدپاشی به لحاظ میزان جراحات وارده هنوز به قطعیت نرسیده است و به محض اینکه گواهی تایید شود کیفرخواست صادر خواهد شد.
به گزارش میزان، متعاقب وقوع اسیدپاشی به خانمی در شهرستان تبریز در 28 اسفند ماه 96، عامل اسید پاشی در همان روز دستگیر و تحت نظر قرار گرفته است.
لازم به ذکر است: دادسرای عمومی و انقلاب تبریز به محض اطلاع از وقوع جرم به حکم وظیفه قانونی و در راستای جنبه عمومی جرم تحقیقات و تعقیب جرم را آغاز کرد و با حضور در بیمارستان از فرد مصدوم نیز تحقیقات لازم به عمل آورد.
برچسب ها: اسید پاشی ، تبریز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسید پاشی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه