Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@09:33:59 GMT

سپاه یک سازمان مردمی و بر گرفته از مکتب قرآن است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۳۲۱

سپاه یک سازمان مردمی و بر گرفته از مکتب قرآن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بالاخص روز پاسدار و تقارن این ایام با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه ، گفت: تشکیل سپاه که به فرمان امام راحل در چنین روزی در سال 1358یعنی در همان ابتدای انقلاب به طور رسمی کار خودش را اغاز کرد در واقع یک سازمان مردمی ،که دارای خصوصیات شاخص اسلام وانقلاب بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس در گفتگو با خبر گزاری بسیج هرمزگان افزود : سپاه برگرفته از مکتب قرآن و روحیات سلحشوری ایثار گری و برگرفته از فرهنگ ضدیت با شیطان بوجود آمد . و برای ما یک توفیقی است که به عنوان یک پاسدار کوچک افتخار پوشیدن این لباس مقدس را داشته باشیم .

سرهنگ سالاری با اشاره به فعالیت سپاه اظهار داشت : سپاه از همان ا ول پیدایش خود در عرصه های مختلف نقش افرین بوده است.نقش افرینی سپاه و به تبع ان بسیج در شکل گیری انقلاب اسلامی و سر و سامان دادن به امور امنیت نظم اسایش و ارامش و کمک رسانی در عرصه های مختلف از همان ابتدای پیدایشش منشا خیرات و برکات بود تا این که بعد از مدتی شاهد تهاجم رژیم بعثی عراق به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم . انجا بود که سپاه به عنوان یک بازوی توانمند ولایت در عرصه نظامی ورود پیدا کرد و نقش افرین بود.

فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس تاکید کرد: اقدامات در خور شانی که سپاه در دفاع مقدس انجام داد برهیچ کسی پوشیده نیست .هرچند که ما نیروها ی مخلص و مومن در 8سال دفاع مقدس به ظاهر از دست دادیم و به درجه رفیع شهادت رسیدند که باعث حرکات سپاه پررنگ تر شود و با قوه بیشتری به مسیر خودش ادامه بده و الحمدلله این مجموع نوپا و بدون تجهیزات توانست یک کارایی را در دفاع مقدس از روی تقوا و شهادت طلبی و ایثار انجام دهند که خیلی ها انگشت در دهان ماندند.

وی گفت: سپاه بعد از 8سال جنگ تحمیلی هم در عرصه های خدمت رسانی به مردم در قالب قرار گاه های خاتم و سازندگی هم از مرزهای زمینی ما حراست می کرد و. امروزه به عنوان حافظ مزرهای عقیدتی ما هم هست و خواهد بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

وی بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار کرد: بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خبر داد: در روز قدس امسال یگانهای شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

تنگسیری گفت: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.

کد خبر 737341

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • در مکتب قرآن | انس با قرآن
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • مردم استان سمنان به کمک سیل زدگان سیستان آمدند
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • ارسال محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان