Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در جلسه علنی امروز، اظهار کرد:  دولت خود قانون رفع موانع تولید را  آورد و در راستای تقاضای دولت آن را تصویب کرد و حالا ما باید طلبکار باشیم یا بدهکار؟

وی با تاکید بر اینکه بر اساس تکلیف قانون‌گذار سال ۹۴ این کار باید ظرف سه سال تمام و واگذاری اموال و سهام منقول و غیر منقول انجام شود، گفت: متاسفانه رئیس بانک مرکزی در این جلسه حضور نیافت و ما با وی خیلی حرف‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی‌شهر با انتقاد از اینکه برای بازسازی ساختار مالی و استقرار حاکمیت شرکت‌ها در بانک‌های دولتی اراده‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: جای تاسف است که دستورالعمل مربوط به این موضوع تاکنون به تصویب نرسیده است.

ابطحی بیان کرد: ما با این وضع چگونه می توانیم قانون را در عرض سه سال اجرا کنیم و حتما مشخص است که مهلت می‌خواهیم و در دوره ای که ما رکود را شاهد هستیم و فعالیت های بنگاه‌داری بانک ها برای مملکت ضرر دارد پس چرا باید تغییر صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: طبق گزارش مرکز پژوهش‌ها صورت‌های مالی با استاندارد‌های IFRS تطابق ندارد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه دروغ پراکنی انگلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هر بار توطئه های شوم دشمنان با درایت و آگاهی مردم ایران نقش بر آب می شود.

مردم ایران تا همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نقشه های رسانه های معاند رسوایی بیش از پیش آن ها را به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!