Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@04:52:12 GMT

داستان بلند تازه‌ای از ژیلا تقی‌زاده منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۳۷۶

داستان بلند تازه‌ای از ژیلا تقی‌زاده منتشر شد


یک اثر داستانی تازه از ژیلا تقی‌زاده با عنوان «ماه را نشانه بگیر» روانه بازار کتاب شد

به گزارش امتداد نیوز، انتشارات کتاب نیستان داستان بلند «ماه را نشانه بگیر» اثر ژیلا تقی‌زاده را روانه بازار کتاب کرد.

داستان بلند «ماه را نشانه‌ بگیر» با یک خرق‌عادت شروع می‌َشود. با یک ازدواج روستایی که در نوع خود امری غیر رایج در منطقه رخداد آن بوده است و تا پیش از آن شکل نگرفته است؛ اما به دنبال آن مشکلات و مصائب زندگی به ویژه بروز و ظهور شایعه‌ها و اظهارنظرهای عجیب، یک خانواده را ناچار به کوچ از تبار و سرزمین خود می‌کند و این آغاز داستانی است که دنباله آن در دنیای مدرن و سال‌ها بعد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستانی زندگی دختر جوانی که شوهر خود را به سودایی که نمی‌داند چیست، از دست رفته می‌بیند.

به گفته ناشر این اثر، نویسنده در این کتاب  از سویی تلاش داشته در ساختار زیستی و فکری مدرن و امروزی جامعه نویسنده، داستان خود را روایت کند و از سوی دیگر نویسنده تلاشی ستودنی برای بازنمایی ساختار زیستی اقوام لر ایرانی به خرج داده و باورها و فلسفه فکری و زیستی این قوم و تحول اجتماعی در آن را که ناشی همپوشانی زیستی با مردمان و باورهای دیگری است را در داستان به نمایش بکشد.

از این نویسنده پیش از این در این موسسه نشر، داستان بلند «به اندازه یک نقطه» و مجموعه داستان «سهم من از دریا»  نیز منتشر شده است.

ژیلا تقی‌زاده،  داستان‌نویس،  نمایشنامه‌نویس و نقاش و دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا است. او در کنار نویسندگی از سال ۱۳۶۴ نمایشگاه‌های نقاشی گوناگونی به صورت انفرادی و گروهی در گالری‌های مختلف برگزار کرده است. وی همچنین از سال ۱۳۸۴ همکاری خود را با رادیوی برون‌مرزی صدای آشنا، رادیو فرهنگ، رادیو جوان، رادیو نمایش و رادیو سلامت در زمینه نمایشنامه‌نویسی رادیویی آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او طراحی و اجرای پوسترهای تئاتر، تصویرگری کتاب‌ها و نشریات گوناگون، طراحی صحنه و لباس و عروسک در نمایش‌ها و تئاترهای مختلف بوده است که جوایز مختلفی را نصیب او کرده است.  

داستان بلند «ماه را نشانه بگیر» در در ۱۲۴ صفحه و با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان منتشر شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست

مهدی چراغ‌زاده تازه‌ترین سروده خود را به عملیات "وعده صادق" و حمایت از سپاه در انجام این عملیات اختصاص داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب بیست و پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت.

شب تنبیه فرزند لوس غرباین عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه شش نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند. جمعی از اهالی فرهنگ و شاعران فارسی‌زبان با انتشار مطالبی از همان ساعات اولیه از این اقدام ایران حمایت کردند. مهدی چراغ‌زاده، از شاعران کشور، تازه‌ترین سروده خود را به این موضوع اختصاص داده است که در ادامه می‌خوانید:

میان قلعه شب برق پرچمت پیداست

که کوه در دل طوفان همیشه پابرجاست

دلت به وسعت دریاست، شانه‌ات صخره

تویی همانکه تلاقی صخره با دریاست

به ذوالفقار نگاهت شکسته شد خیبر

ز تیغ تیز کلامت قیامتی برپاست

قسم به عصر، سحرگاه فتح نزدیک است

شکوه "وعده‌ صادق" دلیل روشن ماست

تو را ز کثرت دشمن هراس در دل نیست

که نسل فاطمه را اقتدا به عاشوراست

تویی که جرات طوفان شدن به ما دادی

میان معرکه‌ها ازخرو‌ش‌مان غوغاست

در ازدحام حوادث در این شب تاریک

امید ما به سحرگاه روشن فرداست

بگو به مردم مظلوم و بی‌پناه جهان

که راه چاره فقط دست مهدی زهراست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • جادوی پیر گنجه