Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:25:55 GMT

عمل موفقیت آمیز آرتروسکوپی در بیمارستان شفای سمنان + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۵۶۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر خدادیان رئیس بیمارستان شفا گفت : این دستگاه با اعتبار 400 میلیون تومان خریداری شده و برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان ، عمل آتروسکوپی را با تعرفه بیمه ای انجام می دهد.

این عمل جراحی برای نخستین بار در بیمارستان شفا ، روی پای یک مرد 26 ساله انجام شد .

دکتر رضا اعرابیان ، پزشک معالج گفت : این بیمار به مدت دو سال از پارگی مینیسک زانو که به علت ضربه در محل کار بوجود آمده وبد ،رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این روش  با ایجاد دو سوراخ نیم سانتیمتری ، ابزار جراحی وارد مفصل بیمار شده و پارگی را رفع می کند .

این روش برای درمان بسیاری از عارضه های مفصلی نظیر پارگی و آسیب دیدگی رابط ها ، خارج کردن اشیاء فرو رفته در زانو و برخی شستشوها کاربرد دارد و زمان جراحی و دوره نقاهت کمتر از مزایای آن است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان

محمود کهن سال   اظهار کرد: ۲ جوان سراوانی که بر اثر اصابت گلوله به جمجمه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند پس از عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستان رازی، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.

وی ادامه داد: این ۲ جوان ۱۵ و ۲۰ ساله بر اثر تیراندازی دچار آسیب های جدی از جمله بیرون ریختن بافت مغز و شکستگی فرو رفته استخوان‌های جمجمه شده بودند.

رئیس بیمارستان رازی سراوان خاطرنشان کرد: این ۲ بیمار با سطح هوشیاری پایین در سریع ترین زمان ممکن توسط جراح مغز و اعصاب، تحت عمل قرار گرفتند و این اعمال جراحی ۱۰ ساعت طول کشید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه پس از عمل جراحی، هوشیاری ۲ بیمار به طور کامل بازگشت و این افراد که ابتدا با سطح هوشیاری پایین و تحت مراقبت های ویژه قرار داشتند، با پای خود از بیمارستان مرخص شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا زانو درد می‌گیریم؟
  • چرا «زانوهایتان» درد گرفته است؟
  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • جراحی دیسک کمر با روشی ساده
  • یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه
  • وقوع آتش سوزی در ورودی بیمارستان شفای غزه و مصدومیت زنان و کودکان
  • عکسی از علی شمخانی در حال استراحت در بیمارستان
  • (تصویر) عکسی از علی شمخانی روی تخت بیمارستان
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش
  • پرواز موفقیت آمیز تاکسی‌های هوایی در چین + عکس