Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@22:45:56 GMT

دیدار با پیشکسوت قرآنی«باشت» ازسوی دهبانی‌پور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۹۸۶

دیدار با پیشکسوت قرآنی«باشت» ازسوی دهبانی‌پور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه به همراه امام جمعه و فرماندار این شهرستان و جمعی از کارکنان ارشادکل در دیدار با سلیمان کامران، پیشکسوت قرآنی باشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برپایه دین، تبعیت و تبلیغ دین شکل گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: انقلاب اسلامی دارای آرمان‌ها و اهداف بر پایه سیره ائمه اطهار است و بعد از انقلاب به واسطه اینکه انقلاب فرهنگی بود، قرآن و سیره ائمه به عنوان راهنما به کمک مردم آمدند تا به نسل انقلاب و نسل‌های آینده یاری دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نقش مروجین و مدرسین قرآن را در تعلیم و شناخت قرآن به مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این اشخاص در نگاه مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و نوع نگاه مردم به آن‌ها متفاوت است.
دهبانی‌پور با تقدیر از تلاش‌های سلیمان کامران پیشکسوت قرآنی باشت، ارج نهادن به مقام پیشکسوتان را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و عنوان کرد: به منظور هفته گرامیداشت قرآن و عترت و همچنین تکمیل کتاب فعالان قرآنی در شهرستان باشت حضور یافتیم.


همچنین، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت نیز در این دیدار ارج نهادن به فعالین در حوزه قرآن را امری پسندیده برشمرد و خاطرنشان کرد: فراموشی پیشکسوتان در جامعه به‌خصوص در زمینه قرآن همواره از آسیب‌ها بوده است.
بنابراین گزارش، همچنین، سلیمان کامران، پیشکسوت قرآنی شهرستان باشت نیز ابراز کرد: علی‌رغم تلاش‌های بسیاری که در این شهرستان در جهت ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود اما همچنان نیازمند توجه بیشتر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت