Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@02:26:59 GMT

خواستگاري يک هوادار از صلاح از روي سکوها!+عکس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۳۰۷۲

خواستگاري يک هوادار از صلاح از روي سکوها!+عکس

خبرگزاري آريا - يک هوادار خانم از ستاره مصري ليورپول از روي سکوهاي ورزشگاه خواستگاري کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، محمد صلاح، ستاره مصري ليورپول اين روزها بهترين دوران فوتبالي خود را پشت سر مي گذارد. او به تازگي جايزه بهترين بازيکن سال 2017-2018 ليگ جزيره کسب کرد.
صلاح به خاطر درخشش بي بديلي که در اين روزها در فوتبال از خود به نمايش گذاشته، محبوبيت زيادي را در ميان فوتبال دوستان پيدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين راستا يک هوادار خانم فوتبال در اقدامي با آوردن يک پوستر که روي آن نوشته شده بود: صلاح با من ازدواج مي کني؟ از سکوهاي ورزشگاه از ستاره مصري خواستگاري کرد.

انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!